8 ian. 2008

NORMELE DE DREPT MARITIM INTERNATIONAL vs US NAVY


... Pe foarte multe ziare-online si agentii de presa internationale (A, B, C, etc.)am gasit stirea cum ca "evil" Iran a vrut sa arunce in aer un vas(sau mai multe- parca 3) al marinei militare americane, pe care l-a surprins in Stramtoarea Hormuz ,in apele teritoriale Iraniene(evident ca americanii au sustinut ca se aflau in apele internationale la aproximativ 3 mile marine distanta de granita Iranului). USA sustine ca aceasta a fost o provocare ... Si ca au fost la un pas sa ii "macelareasca" pe iranieni :)))) ( ce isi mai incordeaza muschii acum imbecilii de americani ..dar pun ramasag ca in clipa in care ziceau aia ca ii arunca in aer cu tot cu vapoare se cam keke pe ei de frica)... Mie unul mult mai provocatoare mi se par declaratiile americane "de dupa" si chiar fapta REALA in sine mi se pare o provocare si o sfidare EVIDENTA la adresa suveranitatii statale a Iranului.
Intai i-au pus pe britanici(vezi cazul de acum cateva luni) sa incerce o provocare ... Au vazut ca aia au dat-o in chestii diplomatice si ca UK o cam bagase pe maneca...ce si-a zis Uncle SaM : " Las` ca le arat eu ce bastan sunt si ca eu sunt miezu`"...
Acum stau si ma intreb ce ar fi facut USA daca s-ar fi trezit brusc cu o nava militara iraniana in apropiere de portul MIAMI sau chiar in apropiere de New York ?!?! Oare cum ar fi procedat daca prin absurd o nava militara (inarmata pana in dinti cu armament de razboi si o gramada de alte dispozitive de spionaj ,sau de distrugere in masa) a unei alte tari ar fi intrat in apele lor teritoriale, sau s-ar fi aflat in apele internationale in apropierea respectivelor orase?

FUCK AMERICA ! FUCK US ARMY !FUCK !!!

Eu in locul iranienilor ii trimiteam,pe americani, in inaltul cerului sa ii pupe talpile lui Allah si sa isi ceara iertare. Mai ales ca din cate am inteles eu paza de coasta iraniana a inconjurat vasul/vasele dupa ce americanii au refuzat sa se identifice !!!

Eu unul daca ma trezesc cu un hot in casa (mai ales daca e inarmat pana in dinti) nu cred ca stau sa il intreb de sanatatate sau il invit la o cafea... Cu siguranta voi face tot ceea ce imi sta in putere ca sa il anhilez !
GO IRAN ! GO ! GO IRAN !

..Si tot americanii sunt cei revoltati. :)))) WTF...
Din cate imi aduc eu aminte , teritoriul(si apele teritoriale) USA se afla la cateva mile bune distanta de stramtoarea Hormuz... Iar Dreptul International Maritim are cateva reglementari foarte PRECISE in ceea ce priveste intrarea neautorizata a vaselor militare straine(inarmate pana in dinti) in apele teritoriale(chiar si in "NO MAN`S LAND" sau in stramtori ,trecatori si alte zone "mai delicate" ) ale unui stat suveran,fara aprobarea intiala a acestuia.Cine nu ma crede sa caute prin NORMELE DE DREPT MARITIM si se va convinge !!!
Observ ca in ultimul timp USA doreste cu tot dina`dinsul sa ne demonstreze ca ei sunt mai presus decat orice lege si ca li se rupe de restul lumii.
Cam asa a procedat si Hitler inainte sa dea coltul...si sa aduca Germania la sapa de lemn...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: