11 ian. 2008

" In ultimii doi ani m-am culcat cu 50 de barbati"

:D Nuuu ... Nu eu. Din FERICIRE mie imi plac fomeile(grase , slabe, rotunjoare ,mai inalte,mai scunde, mai tinere ,mai in varsta,... de orice categorie -femeie sa fie).
"Performanta" aceasta (daca poate fi numita astfel) este inscrisa in palmaresul unei duduitze britanice, in varsta de doar 18 anisori. Intradevar poate la ei la britanici ar fi un record demn de luat in seama,... dar la noi la romani peste 40 % dintre romance au reusit performante de 3-4 ori mai mari decat dom`soara respectiva si intr-un timp mult mai scurt. (Stiu eu una de la un ziar care s-a tavalit cu toata redactia...in mai putin de doua luni .... =)))) )
Dom`soara britanica spune ca astfel de activitati "sportive" au devenit un hobby pentru `mneai. Si culmea e ca este URATZICA FOC si are si o ditamai strungareata. :))))))(aveti foto mai jos)
DOm`soa.... duduia cu strungareata, sustine ca de la varsta de 16 anisori(cand si-a pierdut virginitatea- Ma intreb daca i-a gasit-o cineva?!?!) a facut cu sex cu cel putin 50 de barbati ,pe care i-a cunoscut prin intermediul internetului. Tot `mneai mai spune ca isi mai aduce aminte doar numele la 36 din cei 50 cu care si-a satisfacut hobby-ul sexual, declarand ca "When you sleep with so many, you kind of lose count."

PENTRU MAI MULTE AMANUNTE PICANTE CITITI ARTICOLUL ORIGINAL : AICI .

- fotografia este din aceeasi sursa ca si articolul din care m-am inspirat.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: