23 ian. 2008

Astazi nu am chef de blog ...




" Poemul unui om care se trezeste intr-o dimineata si isi da seama ca e cam belita


In odaia stramta,
Pe un pat diform...
Zac strivit in perne
De un pumn enorm.
" [poetul Garii de Nord / Filantropica]





3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Salut Hector. Sunt un cititor fidel al blogulului tui. Am profitat de acest pposfara "chef" pentru a-ti spune ca nu pot sa ma inregistrez! Iti multumesc pentru intelegere, si daca poti sa imi spui cum s-o fac... raman dator. Daca vrei, pot sa trimit adresa de mail. Dac nu... raman acelasi cititor al bloguluia si te asigur ca sunt in asentimentul tau cu ceeace scrii

aztek said...

Nu situ din ce cauza a aparut asa "pocit" comentariul...

Brutacu Hector said...

It multumesc !
Nu trebuie sa te inregistrezi...

Daca te referi la "SUBSCRIBE" (pentru notificare via e-mail ,sau FEED READER) da click pe "SUBSCRIBE" , iar pe pagina ce ti se va deschide , undeva in dreapta sus,ai link-uri catre toate modalitatile de "notificare" (acolo poti sa iti inregistrezi si adresa de e-mail la care doresti sa primesti notificarile.)

P.S. -
Eu unul sunt adeptul modalitatii clasice ... Adica salvez blog-urile care imi plac in FAV(la IE), sau in BOOKMARKS (la Mozilla).