26 dec. 2007

MIC DEJUN CU ANTENE . (din categoria : retete culinare arogante si gretoase)


M-am trezit in aceasta dimineata cu gandul la farfuria de salata boeuf si la salata greceasca cu peste ,din frigider. Pregatit ,inca de la trezire ,sa imi supun stomacul la perversiuni culinare, am umplut un platou cu de`ale gurii si m-am infipt intr-un fotoliu in fata TV-ului(de foarte mult timp mi-am format prostul obicei de a manca in fata televizorului sau chiar in fata PC-ului...;nu pot manca altfel si nici sa ma las de acest "viciu" nu reusesc).
Navigand printre butoanele telecomenzii,spre a-mi gasi un post care sa imi ingaduie sa imi iau micul dejun la un mod placut...,am constatat ca aproape pe toate posturile tv erau unii sau altii care "boceau" colinde de-ti venea sa iei televizorul la bataie .Intr-un final , pe "Felix number 2", ceva(ce la inceput mi s-a parut amuzant) mi-a atras atentia... Asa ca m-am asezat asupra bucatelor ,incepand sa infulec tacticos....Acolo se difuza in reluare emisiunea unei blonde (fosta vj la un fost post muzical) ce incearca de ceva timp sa faca o"conferinta" in care aduce "vedete" si cativa "ziaristi", care chipurile pun intrebari(adica niste matracuce si pe unii care se vor a fi jurnalisti,dar nu reusesc sa fie altceva decat niste mazgalitori sfertodocti ,fara pic de cultura generala ,dar fuduli nevoie mare .... si jenant de imbecili).
Buuunnnnn.... Acum sa va spun si off-ul meu. La un moment dat, cand am inteles exact ce se vroia a fi acea emisiune ,mi-a stat mancarea in gat de era sa imi crape ochii din cap de nervi, greata si indignare. Mi-am zis brusc: "BAH DA ASTIA CHIAR NU SE MAI SUFERA ?!?! IN HALUL ACESTA AU AJUNS?!?!? Mai bine ramaneam sa ma uit la colindele acelea anticonceptionale."
WOW! Cata aroganta si cat de plini de ei erau.Parca nu le mai ajungeai la nas nici macar cu o flatulenta. Era o emisiune in care se facea APOLOGIA TRUSTULUI MEAO-MEAO-FELIXCIAN. Sa vezi pupaturi dorsale...Sa fi auzit ce ode isi aduceau si ce elogii ... Ce impresii de "profesionisti" aveau. Bleaaaagggghhhhhhh... Dupa ce au terminat cu laudele de sine si cu pupatul deshtelor de la picioarele nespalate ale motanului si ale familiei lui ,au continuat prin a-i ridica ode si a-l preaslavii pe marele jurnalist,"coleg" al lor, monstrul sacru al presei romanesti ,Hion Crist(osu` ma-sii).Piticania cu burta si morga de intelept(Tata Homida) al presei, era inscaunat undeva in fata lor ca invitat special . Ii mai lipsea coroana Regelui Cioaba si ar fi fost tacamul complet.Si sa te ti fratzicule ...cum se mai lauda el cu cati oameni a adus in presa si cum a fost el "dumnezeul" multora dintre cei care il injura astazi,si cati oameni a angajat el datorita bunatatii sale sufletesti,sau cum la un proces impotriva unui alt jurnalist(de doi bani) a triumfat ,avand alaturi pe toti felixcienii ,dar mai ales pe Fat Frumos Gadea care mai mai sa o si bata pe avocata adversarului(care dupa spusele "dumnezeului" Hion Crist`osu` ma-sii ,nici macar nu ar fi trebuit sa vorbeasca la cat de jalnic arata-EU IN LOCUL DOAMNEI AVOCAT ,II DADEAM IN JUDECATA ,IN URMA ACESTOR AFIRMATII DIN ACEASTA EMISIUNE) etc...Mai povestea cum filma el(tot TATA HOMIDA al presei romanesti) pe undeva prin Franta si cum l-a asaltat un grup de prostituate care si-au oferit serviciile gratuit(Or fi vazut ce mutra de sarman are si li sa facut mila de el - mai ales daca era imbracat tot cu vesta aia a lui jurnalistica ,din aceasi generatie cu pluoverul lui Petre Roman).
Pai bine bah dobitocilor ,ar fi o mandrie sa te laude un strain,sa iti ridice ode cei din afara cercului vostru vicios...dar chiar in halul acesta ati ajuns de ipocriti si nesimtiti?!?Va "felationati" unul pe altul si "va simteti" bine ? Rating ciuciu...Audienta ciuciu(poate doar fraieri ca mine ,care nu reusesc sa isi devoreze intr-un alt mod "micul dejun") .
Se aflau acolo,in acea emisiune, toata clica de obedienti. Era Mirciulica far` de frica, Vector Juntacu, Mehai Geeker Gadea(ce nume de ghilotina are),etc.
Multora ,cel mai enervant , li s-ar parea Mirciulica (cel cu .... mica si fara de frica),dar mie nuuuuu...nuuuu Nicidecum. Mie cel mai enervant mi se pare bozzo ala cu mutra de geeker tarnoflici ,de zici ca pe toata perioada scolarizarii(gradinita,gimnaziu,liceu ,facultate) a fost traumatizat in continuu si supus abuzurilor de toate felurile. Nu cumva el era cel, care pe perioada facultatii ,in caminul studentesc,era trimis de ceilalti sa cumpere tigari(adica era sageata caminului),iar atunci cand primea pachete de la mamitzica ramanea doar cu mirosul de salam si umbra de paine? Daaa .La el ma refer. La nervosul de Mehai Geeker Gadea. !!! Pai cum sa nu comentez? Mai ales ca am vazut si eu emisiunea din acea seara in care s-a purtat ca ultimul badaran sau mai bine zis ca ultimul boschetar aurolac .

~~~PE SCURT:Intr-una din emisiunile sale,Mehai Geeker Gadea, a invitat pe un politician(habar nu am de la ce partid era -nu ma intereseaza) fata de care s-a comportat ca un tarnacopist. Omu` a incercat sa se faca ca nu observa nesimtirea si agresivitatea verbala (si nu numai) a imbecilului jurnalist ,dar... Total lipsit de etica si moralitate jurnalistica!!! Pana la urma a reiesit ca adevaratul motiv ,pentru care respectivul politician a fost invitat in emisiunea imbecilului,era acela al RAZBUNARII. Imbecilul jurnalist il invitase acolo pe respectivul(sub diferite motive) doar pentru a-l linsa, deoarece ,se pare, acesta ii facuse mai demult o plangere la CNA(O PLANGERE INTEMEIATA). Sa fi vazut ce nervos era "jurnalistul teolog"...si cum a uitat el de regulile jurnalistice ,de etica, de profesionalism si cum a transformat el emisiunea intr-o rafuiala personala. Pai bine mai "smechere si tu mai esti smardoi"(vorba unor inteligenti de cartier). Ce norocos esti ca nu m-ai intalnit pe mine pana acum... Respectele mele invitatului respectiv,deoarece si-a pastrat calmul si bunul simt pana la sfarsitul emisiunii frustrante. ~~~

Se pare ca astia de la trustul FELIX au inceput sa se creada un fel de "baieti de cartier" ai presei romanesti si au devenit niste "duri" dominati de un tupeu fantastic. Hummm... Vine ea si "trezirea"! N-aveti grija !

Post Scriptum:
Sa nu faceti ca mine... Ca uite asa m-am ales cu o indigestie dureroasa si cu foarte multi nervi rascoliti ! Hai, POFTA MARE !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: