28 feb. 2019

Cel mai bun medic veterinar din Ploiesti si cel mai tare cabinet veterinar .



     Probabil toți vor crede că suntem nebuni sau că suntem plătiți sa ii tot lăudăm ...
Nu îmi pasă !!!! Nu pot fără să nu scriu . Acesta este modul meu de a mă descarcă emoțional.

...De fiecare dată când am avut nevoie de sprijin (din toate punctele de vedere) și chiar de înțelegere, le-am găsit la acest OM și la acest CABINET MINUNAT .
Sunt 8 ani de când ne cunoaștem și de când ceva puternic ne-a legat . Din prima clipă am citit fermitate și dedicare in privirile domnului doctor. Era la începuturi , dar ne-a câștigat încrederea din primele momente .
Poate că , așa cum îmi este felul (repezit si schimbător) , de multe ori in toți acești ani am dat cu bățul in baltă sau nu am găsit întotdeauna cuvintele potrivite... Însă niciodată nu mi s-a reproșat ceva și întotdeauna OMUL de sub halatul de medic s-a prefăcut că nu aude sau că nu vede. Întotdeauna ne-a arătat numai bunătate, răbdare și fapte minunate.


Nu exista cuvinte pentru cat bine a făcut și face in continuare necuvântătoarelor .
Nu exista cuvinte pentru a-i mulțumi (așa cum am spus de fiecare data).

Nu am uitat că am promis povestea unei minuni pisicești . Se apropie momentul de a dezvolta concursul de împrejurări și întâmplări care au adus-o pe Tina Măslina în viața noastră .
În viitorul apropiat voi detalia povestea ei. Inclusiv ceea ce a făcut domnul doctor Catalin Paul Popescu pentru dânsa și pentru noi. Eu le-aș spune minunății, altruism nemaiîntâlnit , predestinare și fapte nesperate... Alții le-ar numi profesionalism deosebit , dedicare totală , implicare din toate punctele de vedere , sacrificiu , voința de fier și foarte multă dragoste pentru necuvântătoare.
Indiferent cum le vom numi , sunt fapte caracteristice pentru o categorie din ce in ce mai rara de oameni. Iar domnul doctor cu siguranță face parte din aceasta categorie și este un om cum rar mai întâlnești.

Mulțumim din suflet familiei minunate de medici veterinari, Cătălin și Irina Popescu !
Mulțumim , CUPPYVET YAZ !

Nu știu dacă am ales cele mai potrivite cuvinte sau daca vor fi vreodată îndeajuns pentru a ne exprima recunoștința .
....

Vom reveni cu povestea lui Tina Măslina (Tina 2) după ce o vom integra în grupul de acasă (adică alaturi de Cuppy, Mina și Eva) . Este o minunăție de mâță . Are un temperament și un caracter foarte apropiat de al iubitei noastre Tina . Ba chiar și înfățișarea este apropiată de a celei ce a fost Tina și care ne-a bucurat viețile timp de 8 ani. Și , precum Tina , a ajuns în viețile noastre printr-o împrejurare nefericită.




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: