5 iun. 2018

Despre vicii asumate .



     In general , despre viciile gen droguri - alcool - jocuri de noroc - etc. mi-am mai exprimat părerea și nu am toleranță .
Vicii avem cu toții, insă pe cele enumerate mai sus le consider unele dintre cele mai mizerabile si de netolerat.

Insăăă ...zilele acestea am intalnit un individ , un tânăr , care muncește din greu pentru viciul său . El este "excepția" de la regulă .
Nu fură . Nu cerșește. Nu comite infracțiuni. Nu păcălește. Nu se plânge nimănui . El MUNCEȘTE pentru viciul său. Muncește și o face din greu.
Nu il vait. Apreciez demnitatea cu care iși asuma acest viciu .
Cum munceşte ? Cu spatele ,cu mâinile .Pentru 1 leu , 2 lei , 3 lei ... in funcție de volumul de marfă și de distanță .
Cară diverse mărfuri , descarcă autoutilitare , pentru comercianții dintr-o piață mare a Ploieștiului. Face asta de mulți ani . Toți comercianții il respectă și il consideră unul dintre cei mai harnici si rapizi "hamali" .

Este un impătimit al jocurilor de noroc electronice , al "păcănelelor" . Este dependent de ele .
Este un caz trist , dar asumat . Este excepția de la propriile-mi principii .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: