22 mai 2018

URGENT CARGUS PLOIESTI - costuri abuzive si talharie


*** A se retine că sunt client Cargus de peste 5 ani . 
Am mai avut o dată un meci cu ei , 
dar angajatul respectiv a fost dat afară (ulterior reclamatiilor mele) . ***


ROMANIA ASTA CHIAR S-A DUS LA DRACU CU TOTUL ...
Aventuri cu Urgent Cargus Ploiesti .


   Am pus in vanzare , pe #OLX , un ham pentru câini (din piele naturală) . Nou nout . Il luasem de ceva vreme pentru Eva , dar nu a fost potrivit nevoilor ei. Si daca tot ocupa spatiul degeaba prin casa , l-am pus in vanzare.
Clienta ... o pițipoancă țepară (nu a mai raspuns la telefon curierului , pe noi ne-a mintit ca este plecata din tara, etc.). Povestea ei cu altă ocazie. Azi ne rezumăm doar la Urgent Cargus .
Am sunat la #Cargus , m-am intâlnit cu curierul să predau produsul. Am declarat suma pentru ramburs si am cerut să achit eu, ca expeditor , toate taxele.
  • Cat ma costa , am intrebat la acea vreme ?
  • 24 lei, a spus curierul.
Nu era curierul obisnuit al zonei . Era un coleg al celui zonal (respectivul fiind in concediu).
Am platit , am predat produsul si am plecat.
Hamul respectiv nu are mai mult de 1,5 kg .
Pițipoanca respectivă nu a mai ridicat produsul , dând țeapă.
Drept urmare astăzi , la două săptămâni de atunci , m-am intalnit cu curierul Urgent Cargus pentru ridicarea produsului reintors la Ploiesti.

  • 78 lei ... zice el ...
  • Whaaaat ? Wtf ?! 
  • Pen' ce , zic eu ?
  • Dus intors , zice el. 
Adicaaaaa.... ?!?!?!
Șiii ... m-am dus la sediul lor.
Acolo au dat-o in diverse.
Am sunat inclusiv curierul care mi-a preluat produsul . Evident am inregistrat convorbirea cu el . Acesta recunoaste că i-am dat banii. Sustine ca la sediu au recantarit coletul si ca are 4 kg + returnarea ... și că așa s-a ajuns la suma de 100 lei .
Bă, voi sunteti idioti ?
In urma cu ceva timp am trimis tot prin ei un produs ce cantarea 10 kg. M-a costat 35 lei cu tot cu suma ramburs pe acel produs.
Japcă pe fata. Tâlhărie in toată regula.
Evident , situatia nu ramane asa.
Se pare ca anul acesta este anul țeparilor și al sesizărilor/plângerilor/reclamațiilor. Nu-i nimic . O ţinem tot aşa !

Pentru inceput , o să fac publica inregistrarea video de la sediul Urgent Cargus si inregistrarea telefonica ulterioara cu agentul vinovat .

O sa revin cu noi detalii dupa intalnirea cu ei de dupa-amiaza .

Deci, #UrgentCargus refuză să imi returneze produsul in valoare de 450 lei (bunul meu , pentru care detin factura), daca nu le platesc TAXA DE CAMATARIE / TAXA DE PROTECTIE DE 78 LEI .Chiar daca initial mi-au cerut doar 24 lei , pe care i-am si platit. In total ajungem la suma de 102 lei ? Hmmmmmm ....




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: