10 ian. 2018

Prostia se măsoară în numărul de autoturisme deținute .

Din categoria "filme proaste şi protagoniştii lor".

       Am ajuns acasă astă seară. Evident, toate locurile de parcare ocupate. Asta e... Sunt locuri publice. Am învățat să nu îmi mai pese . Viața e prea scurtă.
Am găsit până la urmă un colț de asfalt unde să îmi bag singurul autoturism pe care îl dețin.
La scurt timp după mine a sosit acasă (cu una dintre mașini) unul dintre vecinii mei "înstăriţi" , mândru posesor de doar 4 autoturisme + deținător al unui loc de parcare pentru persoane cu handicap . El este perfect normal .Locul de parcare pentru persoane cu dizabilități este pe numele soacrei . Desigur , pe el nu ține parcat autoturismul al cărui număr figurează acolo , dar asta mai puțin contează.
Deci , omul are 4 autoturisme . Evident 3 dintre ele stau parcate la bloc seară de seară , iar una ocazional .
Astă seară, când a sosit acasă cu unul dintre autoturisme , era tare mâhnit că nu găsește loc de parcare. Drept urmare s-a apucat să îi ridice ștergătorul unui alt vecin de-al lui (nou mutat pe aceeași scară cu el) , pentru că a avut tupeul să parcheze la domiciliu două autoturisme (unul era al tatălui respectivului vecin, venit să îl ajute la renovatul apartamentului) .
WTF ?!?! WTF ?!?! WTF ?!?!
Evident, pentru că l-am văzut nu m-am putut abține și i-am spus ce aveam de spus ...
Replica lui :
" Păi , da , dar a parcat ambele maşini aici "

WTF ?!?! WTF ?!?!
Cât tupeu să ai să comentezi de unul care are două autoturisme parcate la domiciliu (nici măcar nefiind amândouă ale lui) , atunci când tu ții 4 harburi ... și locuiești într-o cutie de chibrituri din plăci de beton ?

P.S.

Da, s-a dus și a lăsat ștergătorul ridicat la loc jos .
Nu , nu îmi pare rău că m-am băgat . Poate ne mai educăm puțin .
Nu , nu îl cunosc pe vecinul cel nou. O singură dată ne-am dat "Bună Ziua" .
Vrem schimbare, dar dacă se poate schimbarea să înceapă cu ceilalți ...

#RomaniaDeCacat
#RomaniFuduli
#NuclearaPesteROmania

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: