19 dec. 2016

[sa ne spalam putin rufele in public, online]




    Am cea mai cretina cumnata din cate au existat vreodata.
Incepand de la faptul ca il acoperea pe fiu-sau cand fuma cannabis cu golanii din Calarasi (sau cand pierdea noptile cine stie pe unde), mintindu-l pe fratele meu...  si terminand cu faptul ca ii doreste moartea tatalui meu . Da , ii doreste moartea tatalui meu.



Nu mai aduc in discutie moralitatea vietii ei de familie si cele pe care le-a facut (si pe care acum incearca sa le ascunda) ....
Nu aduc in discutie nici macar faptul ca tot ceea ce este ea astazi , este datorita pilelor si mezelurilor carate de bietul taicasau pe la diversi "oameni influenti" la timpul acela (acesta lucrand intr-o fabrica de mezeluri pe vremea lui Ceausescu) ....
Insa , cand vine vorba de familia mea , de tatal meu, apare intradevar o problema. O PROBLEMA MAJORA !

Nu l-a lasat pe fratele meu sa miste un deget atunci cand tatal meu a fost la un pas de moarte. Nu l-a lasat nici macar sa vina sa il vada.
Abia cand tata a ajuns in Bucuresti la Clinica Urechii , fratele meu s-a deranjat pana la respectiva clinica ... asa in scarba(vreo ora), ca tot avea treaba prin Bucuresti.  Si cine stie ce discutii a avut acasa pentru aceasta scurta intalnire cu tata.
In general , nu il lasa pe fratele meu sa vina decat o data - de doua ori pe an la tatal lui , invocand diverse scuze ...
Chiar si atunci cand venea , lasa dezordine si mizerie in urma ei .

ETC. ETC. ETC.

... Iar acum , cand abia am reusit sa il stabilizez pe tata, sa ii creez o rutina , sa il conving ca trebuie sa faca cum ii zic eu (referitor la viata de zi cu zi , la protejarea organismului si a inimii , la schimbarea anumitor obiceiuri culinare) , il trimite pe fratele meu "in vizita" , ii intoxica tatalui meu mintea cu fel de fel de tampenii si il rascoleste pe batran complet.
Nu stiu ce i-a facut , ce i-a zis , ce l-a "imbarligat" ... ca de azi dimineata nu ma mai inteleg de nicio culoare cu al meu tata.
Vrea sa isi traiasca viata singur, sustine ca se va descurca si cu medicamentele si cu mancarea si cu totul .
Sincer , am obosit sa ma tot lupt .
Sunt 7 ani de cand mama s-a dus si duc o lupta continua pentru binele tatalui meu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok, draga mea cumnata !
Fie ca voi .
De azi inainte tata devine datoria si grija voastra.
Sunt 7 ani de cand EU MA CHINUI CU TATA , EU II SUPORT DEPRESIILE , NERVII , BOLILE , CAPRICIILE SI MA STRADUIESC SA II FAC PE PLAC.
Sunt 7 ani in care i-am facut cumparaturile de unde a dorit sufletelul lui de fiecare data : de la Kaufland X produs, de la Lidl Y produse, de la Selgros XY si de la Auchan ZZZ produs. Asa dorea , asa ii faceam. Toate intr-o zi . Ca , deh , nu ii plac decat dulciurile de la Lidl , carnatii proaspeti de la Selgros, ciorba din rasoale de la Kaufland , s.a.m.d.
Sunt 7 ani in care nu a fost o data murdar , cu rufe murdare sau cu mizerie in casa...
Sunt 7 ani in care , de fiecare data, am pus de la mine peste ceea ce avea el , doar pentru a fi multumit si a nu se ajunge la astfel de discutii ....
Sunt 7 ani in care nu m-a interesat absolut nimic altceva decat linistea si viata tatalui meu ....
Daca voi credeti ca puteti , OCUPATI-VA !
De astazi NU MA MAI INTERESEAZA.

NU MA INTERESEAZA NICI AVERI , NICI TERENURI , NICI CASE SAU APARTAMENTE.
NU LE LUATI CU VOI PE LUMEA CEALALTA , IDIOTILOR !
DACA M-AR FI INTERESAT , IN ACESTI 7 ANI , AS FI APELAT LA INSTANTA PENTRU A FACE SUCCESIUNEA ACEEA NENOROCITA.  DAR NU MA INTERESEAZA .
LUATI-L PE TATA CU TOT CEEA CE ARE . PROMIT SA VA DAU SEMNATURA !


P.S.:

Am constiinta impacata.
Noroc ca am pastrat toate convorbirile telefonice dintre mine si tatal meu si fotografii , din ultimii doi ani .
Noroc ca , de fiecare data, am pastrat plicurile si bonurile de cumparaturi .
Noroc ca exista multi martori care pot confirma spusele mele .


*** Este un portbagaj imens, plin ochi de fiecare data, la fiecare drum.***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: