8 dec. 2016

Bolnavii care uita ...



[pentru ca am fost intrebat]




    De ce nu mai dau share pe feisbuci si nu mai scriu pe blog articole despre cazuri medicale grave REALE , cazuri de bolnavi grav care au nevoie de ajutor/bani , cazuri de cancer ...

Din doua simple mari motive:


1. La unul din articolele de blog despre cazul unui copil care avea nevoie de bani pentru a-i fi salvata viata intr-o clinica peste hotare , dupa vreo doi ani , parintii acestuia mi-au trimis mesaje sa sterg articolul si M-AU AMENINTAT (la un mod extrem de vulgar) CA MA VOR DA IN JUDECATA.
Nu , nu am sters respectivul articol. Inca se mai afla pe blogul meu .

2. Am intalnit cazuri in care , dupa ce banii primiti din donatii au ajutat bolnavul sa iasa cu bine din boala si sa se vindece , in loc sa doneze mai departe ceea ce i-a ramas (din donatiile primite) si sa ajute alte cazuri in nevoie ... persoana respectiva a folosit banii pe distractii , baute , petreceri si alte "banalitati"(alaturi de grupul de "prieteni" oportunisti) ... UITAND MOMENTELE IN CARE VIATA I-A ATARNAT DE UN FIR DE PAR.

______________

FACEREA DE BINE ....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: