17 mai 2016

Odata cu varsta ... (reloaded)


     Odata cu varsta ..., am inteles ca nu se merita sa te cenzurezi . Mai ales in societatea in care traim . Cu rusinea mori de foame si esti luat de prost.


                          IMI PLACE SA MA BĂS, 
SA RÂGÂI, 
SA IMI SUG MASELELE, 
SA NU IMI MASOR VORBELE , 
SA SPUN EXACT CEEA CE GANDESC , 
SA FAC PE PROSTUL , 
SA FIU PORC SI NESIMTIT, 
SA MA SCARPIN IN CUR/PE BUCI , 
SA IMI BAG PULA PENTRU A MA DESCARCA DE TENSIUNI SI NERVI , 
SA IMI CER DREPTURILE PANA LA ULTIMA FRIMITURA .


    Inca nu am reusit sa imi pot sufla mucii pe strada, apasand cu degetul aratator pe una din nari . O sa exersez ! Sigur voi reusi si asta. (in schimb, nu am nicio greata in a-mi recolta mucii uscati si a-i degusta cu pasiune)
De asemenea , nu prea imi iese trasul de coaie in public . Uit mereu sa ma tin de ele cand merg pe strada.
Cu bautura nu prea le am ... Dar toate au un inceput .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: