12 sept. 2014

"LAMURIRI" PENTRU CITITORII NEUTRI (nu pentru altii) .



[multi dintre voi , cei care ma stiti personal , 
deja cunoasteti aceste aspecte]


Pentru ca se intentioneaza santajarea/discreditarea/decredibilizarea mea si se continua incercarile de intimidare , adevarul este ca :


1.
 Pe cand eram minor (cu multi ani in urma), prin anii de liceu , aflandu-ma undeva in mediul rural, intr-un context nefavorabil , am fost abordat si atacat de niste golani bauti si mult mai mari decat mine (ca varsta) . Eu coboram de undeva de la padure si aveam asupra mea un instrument taietor-impungator pe care il foloseam la cioplit diverse tampenii din lemnul de alun/carpen luat de la padure. Indivizii respectivi m-au atacat , m-au lovit si , de frica (la acel moment) , nereusind sa fug , am lovit si eu cu ceea ce aveam in mana . Abia dupa aceea am constientizat consecintele(eram cu mintea mult prea cruda).
Intamplarea mea a fost incadrata undeva la legitima aparare depasita (depasirea limitelor legitimei aparari) . Intamplarea mi-a afectat destul de mult , la acea vreme , familia , viata si studiile. Insa , dupa putin timp , am reusit sa ma redresez (cu sprijinul unor oameni extraordinari), mi-am reluat liceul (tot la zi) , luand diploma de bacalaureat din prima + un atestat in chimie(cu 10) si, in urmatorul an, am intrat la o facultate ca oricare alta .
Acesta este MARELE SECRET, pe care unii se grabesc sa il foloseasca acum, incercand a ma santaja si intimida , neinformandu-se initial asupra adevarului si lasandu-se influentati de catre zvonuri .


2.
Cazierul meu este curat .  ;)
NICIODATA:
- nu am furat (nici in tara si nici afara)
- nu am talharit
- nu am violat
- nu am vandut, folosit, traficat substante sau plante interzise
- nu am dat in cap nimanui
- nu am spart locuinte , autoturisme
- nu am furat benzina
- nu am condus un autoturism fara permis
- nu am primit o amenda de circulatie ; nu am condus sub influenta alcoolului; nu am avut vreun accident auto
- nu am traficat persoane
- nu am dat bani cu camata (nici macar cu imprumut)
ETC.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: