26 nov. 2013

[aventuri cu maidanezi] AM AJUNS SA NE BATEM CU MAIDANEZII (PARTE IN PARTE) ...... PENTRU TERITORIU .




      NENE PRIMARULE , VEDEA-TI-AS FIINTA CEA MAI DRAGA SFARTECATA SI MUTILATA DE CATRE MAIDANEZI !!!

In aceasta dimineata (aprox. 07:30 AM) , pentru a nu mai stiu cata oara, am fost atacat de o haita formata din 5 maidanezi de talie medie spre mare (mai mari decat Eva) . Unde ? Chiar la poarta Sectiei de Politie nr. 3 Ploiesti, pe terenul de sport al scolii in care functioneaza Sectia 3 Politie Ploiesti .
Scorul ? 1- 0 pentru mine .

Haita care m-a atacat in aceasta dimineata este nou formata . Jigodiile sunt mult mai agresive decat predecesorii lor (cei care au stapanit inainte acel teritoriu).
Iesisem cu Eva la bicicleta , precum obisnuiesc de mai bine de un an .
M-am trezit inconjurat de catre cinci dulai extrem de agresivi .
Eva , precum am mai spus si alta data, nu este invatata la maidanezi . Nu am avut niciodata intentia sa o invat sa se lupte cu un alt caine si mai ales cu un maidanez . Cei care o stiu de mica , pot confirma ca nu i-am permis niciodata sa muste alt caine (nici macar in joaca) . Acum ma oftic din aceasta cauza ...
Vazand cum cei cinci dulai se indreapta hotarati spre mine , in momentul in care erau mai putin de doi metri intre mine si primul dulau cu coltii ranjiti , am oprit bicicleta (sub forma de paravan) si am desfacut carabina de la lesa Evei (ca sa se poata apara/eschiva) . Am incercat sa procedez precum alte dati , lasand-o pe Eva libera , dar fara sa-i scot botnita metalica . Jigodiile maidaneze s-au oprit in loc, insa nu au batut in retragere ,insistand sa maraie si sa faca urat . Aproape ca o incercuisera... Unul dintre ei a incercat sa o apuce din zona pulpei drepte . Nu mi-a fost teama decat ca , avand botnita pusa , nu se va putea apara .
Am chemat-o pe Eva la picior si i-am scos botnita , injurand de mama focului (deja incepusem sa ma enervez). In clipa aceea s-au retras cu totii peste drum de Sectia 3 Politie Ploiesti .
Am rasuflat adanc de cateva ori , m-am calmat si mi-am reluat turele de bicicleta.
Nu am apucat sa fac alte trei ture cu Eva, ca iar m-am trezit atacat de catre haita respectiva , acestia revenind si mai agresivi pe terenul scolii . M-am oprit , i-am scos botnita Evei si am plecat hotarat inspre javre. Mi-am zis ca fie ce o fi , dar un picior in cap tot ii fut unuia dintre ei .
DOVADA CA, "ACOLO SUS", CINEVA A CONSIDERAT CA AM DREPTATE??? In clipa in care au vazut ca nu fug si ca ma indrept inspre ei , au inceput sa bata in retragere spre strada Minerva (pentru cunoscatori) si , spre MAAAAREEEAAAA MEA MULTUMIRE , cel mai galagios dintre ei A FOST LUAT IN PLIN SUB ROTILE UNUI AUTOTURISM GRABIT .

Tin sa precizez ca nu a iesit nici macar un NESIMTIT (MILITIAN) din sectie. Ii doare in cur de ceea ce se intampla cu copiii de la cele doua scoli , unde acea haita isi face veacul , si de pericolul care ii paste zi de zi pe acei copii .

Am facut sesizari peste sesizari ....  Am scris articole peste articole ....  Ce sa mai fac ? Ce sa fac pentru ca cineva sa rezolve cu adevarat aceasta problema ?
Vedeti , cretinilor, de ce se ajunge la OTRAVA si ALTE METODE "NEORTODOXE" ???? IMBECILILOR !!!

In astfel de clipe , aaaaahhh ... , cat de rau imi pare ca nu am invatat-o pe Eva gustul sangelui de caine !!!! SINCER ! Insa niciodata nu este prea tarziu ...
Cu siguranta, daca vreodata, printr-un concurs de imprejurari mai mult sau mai putin nefericit, Eva va ajunge sa isi infiga coltii intr-un maidanez , NU O VOI OPRI !!! Imi voi aduce aminte ca imi este teama ca nu cumva acel maidanez sa ma muste si sa ma infecteze .... Mai ales ca imi este teama de injectii ! :|

   In incheiere , tin sa le urez tuturor maidanezofililor (cunoscuti , necunoscuti , vecini, vecine) care incurajeaza prezenta acestor haite periculoase in strada , hranindu-i si facandu-le cotete/culcusuri/adaposturi in gradinile blocurilor si in parcuri , punandu-le zgarzi si ascunzandu-i atunci cand vin cei de la ecarisaj , ... MUUULTA MUIE SI SPERANTA DE A-I VEDEA AVAND ACEEASI SOARTA CU MAIDANEZUL DE ASTAZI (ei , copiii lor sau cateii lor de companie ) !!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: