6 iul. 2013

[ repet, pentru cei care nu au prins inca ideea ]




     EU ASCULT ORICE GEN DE MUZICA , IN FUNCTIE DE STAREA PE CARE O AM .
ASCULT MUZICA CARE IMI DA O STARE DE BINE , IN ANUMITE CLIPE SI MOMENTE ALE VIETII MELE.
ASCULT MUZICA CARE IMI ADUCE AMINTE .
 ASCULT MUZICA CARE IMI PERMITE SA VISEZ.
ASCULT MUZICA CARE AJUTA BEUTURA SA ALUNECE MAI BINE.
ASCULT MUZICA CARE IMI DA GHIES SA TOPAI PRIN CASA.
ASCULT MUZICA CARE IMI STOARCE LACRIMI.
ASCULT MUZICA CARE MA AJUTA SA ADORM.
ASCULT MUZICA CARE MA URCA SI CARE MA COBOARA.
ASCULT MUZICA CARE MA STARNESTE .
ASCULT MUZICA CARE MA STIMULEAZA.
UNEORI, ASCULT CHIAR SI MUZICA CARE NU SPUNE NIMIC.

Sa zicem ca , in tinerete/adolescenta, eram "roaker" .
Intre timp , m-am mai domolit .
Acum ascult orice gen .

In rest, mi se rupe de ceea ce cred ceilalti.
De ce am mentionat cele de mai sus , daca mi se rupe ?
Pentru a fi scutit de comentarii tembele si pareri care nu conteaza, dar care mi-ar rapi din timpul meu mult prea pretios .


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: