23 iul. 2013

POLIȚIENII DIN PLOIESTI .

Motto:
NU TOTI , CI DOAR 

MAJORITATEA LOR...


   In ultima vreme m-am simtit cam hartuit .
Sentimentul a inceput cu zoofilii care , in loc sa ma injure direct sau sa isi faca curaj si sa vina pentru a-mi aplica o corectie fizica (precum tot instigau unele dudui exaltate si iubitoare de penisuri cainesti)  :))))),  si-au aratat barbatia si curajul ... injurandu-mi si patand memoria bietei mele mame , facand mistouri pe tema decesului ei si alte chestiuni pline de curaj .
... Apoi , sentimentul/senzatia de hartuire a fost amplificat(a) de catre lipsa de ocupatie a militenilor de la Politia Municipiului Ploiesti , acestia tinandu-se de cotzcarii si , in incercarea de a-si masca incompetenta si de a ascunde realitatea sutelor de dosare cu AN , se ocupa cu chestiuni de toata jena.


Unii militieni din cadrul Politiei Municipiului Ploiesti incearca sa-mi forteze mana pentru a inchide blogul .
Uite ca , numai de-al dracului , nu il inchid, nu abandonez, nu ma schimb si, de astazi , alaturi de articolele despre ciuma maidanezilor care au nenorocit orasul , voi reincepe "sa vanez" militieni, sa fac public tot ceea ce deja cunosc murdar despre aceasta tagma si tot ceea ce voi afla de acum incolo.
Cunosc destul de multe incat sa am ce scrie ....
Voi dedica 80% din articolele acestui blog , pe o perioada nedeterminata, atat luptei pentru curatarea strazilor de cotarlele maidaneze si eutanasierea acestora , cat si tuturor militienilor care au bube in cap , cacat la gura , scame intre degetele de la picioare si matreata sub cascheta .

Evident , voi incepe cu bataia Marghiolesei, aceasta fiind batuta pana cand a lesinat si a suferit un avort (vestita parbrizara din Ploiesti) . Bataia i-a fost aplicata de catre Politistii Sectiei 4 Ploiesti , in urma cu ceva timp ..... Acestia au fost acoperiti , ulterior, de catre sefii de la Municipiu, profitandu-se ca parbrizara MINORA se trage dintr-o familie de cersetori care nu isi permit sa-si caute dreptatea (voi detalia intr-un articol viitor).
De unde stiu intamplarea cu Marghioleasa ? Direct de la unul dintre respectivii "shafi dha militie" , in urma unei discutii particulare (simpatic tipul) .
Nu imi mai aduc aminte exact daca am inregistrat respectiva conversatie ... sau nu ... Pfffffff ! Mda.

Stiu ca militienii sunt ciudosi , ca unor jurnalisti , din razbunare, le-au inscenat chiar si dosare ce implicau consum si trafic de droguri ... Nu ma tem . Nu sunt dator decat cu o viata . Nu am de cine si de ce sa ma tem . Nu am nimic de pierdut. Am vazut destule la viata mea.
Singura certitudine pe care o avem in aceasta viata este doar MOARTEA. Restul sunt relative si efemere .
Asa ca , atata timp cat voi mai fi in viata, voi avea grija sa nu raman dator nimanui si , intotdeauna, voi face curatenie acolo unde voi avea posibilitatea sa o fac , nepermitand nimanui sa ascunda gunoiul sub pres.


Tineti pe-aproape !  ;)
Nu stiu sa uit .  Nu stiu sa iert .  Nu stiu sa tac .  Nu fac compromisuri .



2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Ti-as pune,draga domnule, treaba aia cu piatra,dar nu e cazul. Tot n-o va pricepe, cine trebuie. In schimb asta "facand mistouri pe tema decesului ei" mi-a dat o stare de greata la propriu si-ti pot spune doar atat:
sa ma bata Dumnezeu (al meu, al lor, al cui o fi si cum i-or zice),dar sper să apuc clipa-n care am s-aud, cum anumite persoane au trecut, prin aceleasi chinuri, Pt ca-s sigura ca o astfel de clipa sau una asemanatoare o sa vina.
Tin p-aproape,dar tine si dumneata, clipa aia o sa vina si-n cazul dumitale, rabdare sa ai. Nu va fi maine, nu peste un an, dar sigur va fi.

Brutacu Hector said...

Se-ntalneste el munte cu munte , daramite om cu om ...

In rest , rabdarea mea este de fier (chiar daca uneori sunt foarte iute la manie) .