10 iul. 2013

MI-AM FACUT O NOUA PRIETENA ... IN CIMITIR .



    In aceasta dimineata, la ora 07:00 AM , rataceam prin cimitir . 
Ca de fiecare data ..., am luat cu mine resturile meselor din ultimele zile (oasele , gaturile , pielea de la vreo doi pui , cateva felii de paine si ceva crochete ramase de la fetele mele) .
Nu mi-am gasit prietenii la locurile lor . Probabil erau plecati pe coclauri (prin fundul cimitirului sau pe campul din imediata apropiere) . In schimb, a aparut o gagica noua . La prima impresie pare a fi un metis de boxer/pitbull/amstaff cu ceva cotarla maidaneza.
La inceput era retinuta si nu se apropia de mine. Dupa ce i-am dat ei toata mancarica  , a stat sa o mangai , sa o scarpin pe burtica si pe dupa urechiuse.  Ne-am imprietenit foarte repede . Cand am plecat , a alergat dupa autoturism , conducandu-ma, pana la poarta cimitirului.




Mama iubea foarte mult necuvantatoarele ... 
Era genul (total neagreat de catre mine) care seara de seara fierbea cate o oala mare de tacamuri (capatani, ghiare, spinari de pui) si apoi  pleca, cu oala in brate, sa hraneasca toti cainii din parcul de langa Piata Aurora Ploiesti (pe furis) . :D Nu am fost niciodata de acord cu ceea ce facea ... Stia asta.
Nu , nu am impiedicat-o vreodata sa faca asta . Ma prefaceam cu nu observ cand pleca din casa cu oala si tavitele din plastic pentru cotarlele din cartier.

Da, paradoxal, spre uimirea imbecililor si a domnisoarelor zoofile/senile, de doua ori pe saptamana , hranesc cativa latratori dintr-un cimitir ploiestean. O zi le duc un sacotei de crochete (de la Lidl) , iar in alta zi le duc o sacosa plina cu resturi alimentare. Deoarece nu toti stau sa fie atinsi , doar pe unii am reusit sa-i si deparazitez . Probabil , sunt mai retinuti, din cauza ca de multe ori ma duc insotit de fetele mele (Eva si Anna) .













Ei sunt prietenii mei din cimitir.
Gasca ma asteapta aproape de fiecare data, in apropiere de mormantul mamei. Iar daca nu ii gasesc acolo, cand aud motorul autoturismului vin din toate partile foaaarte grabiti :) .
De ce pe acestia ii hranesc? Pentru ca sunt pasnici si cuminti ... Pentru ca nu i-am vazut parasind vreodata locatia ... Pentru ca acolo nu incurca pe nimeni , nu sunt agresivi si nu sunt stricatori ...

De cateva saptamani, ciobanescul german si cu catelusa zulufata/ciufulita (ce se pot vedea intr-una din fotografii) au disparut din cimitir. Nu stiu ce s-a intamplat cu ei.



DA, IN CONTINUARE MILITEZ PENTRU CURATAREA PLOIESTIULUI DE MAIDANEZI SI PENTRU EUTANASIA IN MASA A TUTUROR CELOR CE NU VOR FI ADOPTATI (ma refer la adoptii reale, nu la cele fictive , in urma carora cainii sunt lasati din nou in strada) IN MAXIM ZECE ZILE DE LA RIDICAREA DE PE STRAZI .
Este singura solutie viabila.
De asemenea (IMBECILILOR!) , sunt perfect de acord cu sanctionarea drastica a celor care isi abandoneaza animalele pe strazi sau aduc pui si ii abandoneaza la marginea oraselor .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: