18 dec. 2011

Caravana Ploiesti - Valea Screzii a ajuns cu bine la destinatie.

Felicitari OAMENILOR care au pus umarul pentru acei copii minunati !
Fie ca sa primiti inapoi insutit !


Felicitari Alecu Gabriel !
Felicitari Arvatu Marius !




"Cel care a făcut un bine cât un grăunte de colb,îl va vedea, ~După cum, cel care a făcut un rău cât un grăunte de colb,îl va vedea."[Coran, 99:7-8]


Pentru unii crestini rromani , mersul la biserica (spre a asculta vrajelile unui popa burtos) , fumatul tigarilor de zi cu zi , indopatul propriului burdihan , schingiuitul porcilor sau alte nimicuri ... sunt mult mai importante decat 10 minute de bunatate sufleteasca , decat  o paine si o punga  de orez oferite unor copii orfani.
"Nu am avut timp!"
"Am promis altcuiva , altora, alteia!"
"A trebuit sa merg la biserica."

"Am ajutat pe altii."
"Voi ajuta cu alta ocazie."
"Ajut deja pe altcineva."
"Nu am cu ce. (dar fumez, beau, mananc ca un spart, s.a.m.d.)"
"Am trimis pe cineva , dar a zis ca i-a fost lene sa mearga pana la locul adunarii ."
"Lasa ca ii ajuta atatia oameni plini de bani. Nu au ce face cu putinul meu."
ETC. ETC. ETC.

Este usor sa ne gasim scuze ...
Este usor sa ne gasim explicatii ... Dar asta nu ajuta sufletele acelor copii. Scuzele inventate ajuta doar la mangaierea orgoliului personal.



Am dat mesajul acesta catre mai mult de 70 ploiesteni ( pe facebooci) + alti peste 50 ploiesteni dintre cei care mi-au citit  blogul ieri.
Cati dintre acestia au raspuns la apel ?
UNUL SINGUR !!!!!! Adica EU....
Nu, nu am mers personal. Dar mi-am gasit timp sa sun la acel numar si sa trimit prin altcineva ceea ce aveam de trimis. Nu am trimis mult . A fost foarte mica contributia mea, dar daca puneam toti cate putin se strangea indeajuns.
Intradevar au fost multi ploiesteni la Valea Screzii astazi, dar (in afara de Arvatu Marius , cel al carui numar apare in articolul anterior si care a fost unul dintre transportatori) dintre cunoscutii la care am apelat ... nu s-a sinchisit niciunul . Toti si-au gasit diferite scuze. 
RUSINE SA VA FIE !



Am copilarit vacantele in zona. Domnul Tanase este un om cu har si binecuvantat !!!! Spun "domnul" , deoarece dansul nu este preot. Dansul este cu mult peste tagma preotimii ortodoxe. Dansul este un CREDINCIOS ADEVARAT . Dansul il slujeste pe Dumnezeu (Allah, Yahve, Yehova, Mama Natura sau cum doriti sa ii spuneti) si nu biserica . Si-a depasit de mult timp conditia de preot ortodox. 
Fie binecuvantat si plin de putere pentru a-si duce misiunea pana la capat !
In loc sa construim hidoasa asa zisa catedrala mantuirii prostovanilor mai bine am sustine cat mai multe astfel de actiuni. Credinta sta in fapte nu in piramide hidoase si megaconstructii maneliste !!!
RUSINE PATRIARHIEI ROMANE !












P.S.(o fotografie din arhiva copilariei/adolescentei mele):

1998 - Valea Screzii. Inceputul . Crucea respectiva marcheaza locul unde astazi se afla capela ce vegheaza din deal asupra copiilor domnului Tanase. Locul unde a luat startul o mare familie.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: