11 apr. 2011

'War for Libyan oil planned long ago, no one cares about people'




Ca fortelor imperialiste  (adevaratii teroristi ai acestei planete) nu le pasa de oameni si li se rupe de toti ceilalti  ... stiam deja ! Ce cauta acestia in Libia ... iar stiam !  Ceea ce nu inteleg este de ce idiotii din presa romaneasca le fac jocul ?!?
Cel mai tare ma scarbeste manipularea mediatica . Mai ales cea venita din partea astora care sunt rupti in cur de foame (vezi aici presa din Romania) si care oricum nu vor primi nici macar o frimitura de la masa zeilor razboiului .

Se tot vorbeste despre multimea de razvratiti si rebeli impotriva lui Gaddafi...
Se prezinta fel si fel de stiri mincinoase, menite sa-i prosteasca pe prosti .
 De ce se dau doar prim-planuri cu doua-trei persoane, cand vine vorba de rebeli si nu se arata marile mase de opozanti ai regimului Gaddafi despre care se tot vorbeste (pentru ca nu exista... d'aia) ???
De ce nu se dau imagini cu multimea de sustinatori ai lui Gaddafi si se incearca ascunderea acestui adevar ???
90% dintre libieni il sustin pe Gaddafi . Acesta le-a adus dezvoltare, bogatie, prosperitate, evolutie si un trai cu mult chiar si peste nivelul multor state europene .
Libienii traiesc traiau de 100 de ori mai bine decat romanii . 


Romanii se duceau sa munceasca acolo pe salarii cuprinse intre 5000 - 10000 euro / luna . Oare de aceea se revolta rebelii libieni ???

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Auzisem eu stirea pe la radio, acum cateva zile, dar n-am avut curaj sa caut sa si vad. Oricat de "as manca tot timpul" sunt eu, asta e prea de tot, mai bine imi fac sandvis cu nisip si pamant (ca le-am gustat de atatea ori, separat), dar asta nu.
Bleah.

Brutacu Hector said...

:))
...Cred ca ai gresit articolul.

Fetita Junglei13 said...

Graba strica treaba si eu vad prea tarziu,pentru ca n-am inventat momentan ochelarii, pe care mii doresc.
Referitor la postarea asta, eu am vazut azi, in treacat ceva legat de 11 Septembrie si ma intrebam oare cand or sa recunoasca americanii multe? Raspunsul mi l-am dat singura.
Si cred ca ar trebui sa inventez si alti ochelari, pentru majoritatea oamenilor, ce cred tot ceea ce scrie in ziare.