3 mar. 2011

COWARDS

   Oare de unde or avea "rebelii" libieni armament si munitie ???
Cine crede ca armamentul provine de la militarii care au dezertat din armata lui Gaddafi ori este prost ... ori este prost .



L.E. (h - 9:50 AM):
Ce va spuneam in urma cu cateva zile(link) ? 
Ce va spuneam de dimineata ? 
Am avut dreptate ?
Totul este regizat de catre SUA , ISRAEL si vagaboanta de serviciu - UK ...

""" Trupele speciale occidentale, infiltrate în Libia şi gata de asalt. """ [Adevarul]

S-au atacat , se ataca si se vor ataca (din interior) viitoarele colonii ale  secolului XXI !
S-au atacat, se ataca si se vor ataca (din interior) pionii care prezinta un pericol pentru perciunatii israelieni !

Sauditii se cred la adapost ? Ce fraieri !!!! Ei sunt ultimii pe lista . Vor pierii si ei datorita arogantei si indepartarii de la principiile islamice (cele bune) .

Din nou am jucat rolul de Mutter Thermita si am spus un adevar inainte ca acesta sa fie facut public .
Nu m-am inselat nici macar 1 data ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: