18 dec. 2010

FOTO-AMINTIRI






6 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

shakuka said...

wow.......si bunicii mei au unul la fel
de prin anii '60....
ai idee cat ar putea costa daca il scoti la vanzare?

Brutacu Hector said...

Nu am habar ...
Radioul de mai sus este in perfecta stare de functionare.
In plus mai am si un pickup (acesta are o mufa dezlipita) polonez (sub forma de mini geamantan) care nu functioneaza decat prin acest radio. :)
Cand o sa am timp o sa il fotografiez si pe acela.

Fetita Junglei13 said...

De ce aproape toata lumea intreaba cam cat ar valora,in momentul in care vad "o vechitura"?
De ce?
N-am electronice,le-am avut,dar in stare de nefunctionare,ca la mine-n familie,desi era mult mai mare,sor'mea le "mesterea",atat de bine,incat ajungeau rebuturi,dar am pastrat ca am vrut eu,roata,bucati din razboiul de tesut si multe alte obiecte ale bunicilor.De ce apropae toti ma intreaba:"cu cat le vinzi, ca faci bani buni din astea?"
Ori le arunc,ori le pastrez,pentru ca valoarea lor e inestimabila.
Sunt rea,stiu.
Roata lipseste cu desavarsire sau e pe undeva?

Brutacu Hector said...

Roata este si ea pe undeva. Inca nu am gasit-o.
Si eu distrugeam cam tot ce prindeam in maini, insa acest radio, pickup-ul amintit si alte cateva ... au avut un statut special , iar eu nu aveam voie sa pun manutele pe ele. Mi-o furam la greu daca o faceam . =))

Inca nu am avut timp sa fotografiez toate comorile pe care le detin. :D
Sa vedeti masina de cusut, aparatul foto Smena si altele asemenea ( toate in perfecta stare de functionare :P ).

mihaeladr said...

Abia astept pickup-ul. Al meu era verde. Nu mai stiu daca am aruncat "carcasa" sau mai e prin beci.

Brutacu Hector said...

Al meu este albastru.
Este incorporat in "carcasa" .