25 feb. 2010

DONEZ MEDICAMENTE !

* toate medicamentele se afla in termenul de garantie*
L.E. - Costurile de expediere/transport le voi suporta eu(daca dumneavoastra nu vi le permiteti).



ADJUVANTE IN CAZURILE DE CANCER LA FICAT & PANCREAS




~~~~~~~~~~~~~~~~~


MEDICAMENTE PENTRU DIABET, BOLI DE INIMA & ALTELE


- 2 flacoane X 30 de capsule moi (sigilate)
- 1 flacon desfacut

-2 flacoane X 30 comprimate filmate (sigilate)
-1 flacon desfacut


  • DIAPREL(aprox. 4 cutii X 60 comprimate)
  • OMEZ (2 cutii X 30 capsule gastrorezistente)




Cei care au nevoie de aceste medicamente ma pot contacta la adresa de e-mail afisata pe pagina de profil.
Ar fi de preferat sa aveti reteta pentru aceste medicamente.
Va trebui sa faceti dovada ca aveti neaparata nevoie de aceste medicamente si ca nu vi le puteti permite.
Nu le donez direct la farmacie sau la spital deoarece precis se va gasi ori o farmacista nesimtita , ori o asistenta nesatula... care sa isi ingroase buzunarul de pe urma unei astfel de donatii (fie ea chiar atat de
'insignifianta' - 1 fiola de Kytril costa, in farmacii, in jur de 90 LEI ~ EU LE DONEZ).

9 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Alhamdulillah, minunat gest. Fie ca Bunul Allah sa te rasplateasca alinundu-ti suferintele, amin.

mediartys said...

tu trebuie sa scrii in continuare! cu atat mai mult cu cat ai suferit o pierdere personala regretabila...daca fiecare se opreste din a lupta, dar mai ales cei care avem cat de cat taina asta a scrisului si a vorbei bune...e bine sa vorbim, sa ne rugam si sa continuam creatia divina.
Ce ai mai facut cu medicamentele, le-ai donat pe toate?
public si eu la mine lista respectiva, sau te pun in legatura cu farmacii unde sunt oameni foarte seriosi care fac acelasi lucru ca tine din pasiune.sanatate si..condoleante..

Brutacu Hector said...

@ ideartys ,

Multumesc pentru randurile scrise !
Nu. Nu a revendicat nimeni (pana acum) aceste medicamente... Pacat!
Daca mai exista farmacisti cinstiti si seriosi ... sunt deschis si catre o astfel de optiune.
Timpul trece si poate totusi sunt oameni care au nevoie de astfel de medicamente, dar nu citesc bloguri.
Astept un semn la adresa de e-mail afisata la profilul meu !

Unknown said...

As avea mare nevoie de Aspatofort, poate mai ai. Nu gasim in farmacii! Multumesc mult1

Brutacu Hector said...

@timea.cher ,
:((((((((((((
Imi pare nespus de rau. Aspatofortul l-am trimis deja altei persoane care avea mare nevoie de el (am anuntat asta intr-un articol mai recent pe blog).
Din cate am inteles nu se mai fabrica... :((((((((((
In Calarasi (cand mama traia) le-am cumparat pe ultimele (am alergat pe la toate farmaciile). In Ploiesti abia am gasit.
Dupa ce mama s-a stins ... au mai ramas 5 cutii . In saptamana care tocmai a trecut , cineva din Suceava m-a rugat sa ii trimit Aspatofortul. Avea la fel de mare nevoie de el... I l-am trimis imediat.
E o situatie dureroasa (deoarece as fi vrut enorm sa va pot ajuta) .... Imi pare nespus de rau!

Anonim said...

Buna!As avea si eu nevoie de Silubin retard,il mai ai???

Brutacu Hector said...

@Anonim,
Am donat deja toate medicamentele.
Imi pare foarte rau ca nu te mai pot ajuta ! :(

Anonim said...

Iti doresc multa sanatate si sa ai parte de tot ce iti doresti!
Din pacate am vazut acest anunt prea tarziu...

Brutacu Hector said...

Anonymus ,

Multumesc !
Ce mi-ai urat tu mie sa-ti intoarca Dumnezeu tie insutit !!!