22 mar. 2009
Sfidare, aroganta, batjocura, incompetenta, nesimtire ... la ALTEX .
Romania este o tara plina cu imbecili.
Romania este din ce in ce mai plina cu imbecili , deoarece mama lor este tot timpul gravida(parafrazandu-l pe Razvan Exarhu).
Ne miram ca alte tari ne considera scursurile umanitatii?
Ne miram ca alte tari ne numesc generic hoti, tigani, violatori, inculti, talhari, sclavi, boschetari, imbecili? De ce sa ne miram? De ce sa traim in negatie?
Pe mine nu ma mai mira de foarte multa vreme aceste etichete aplicate poporului roman. Sunt perfect adevarate si poate chiar putin cam blande pentru descrierea adevaratului caracter al acestui popor.
... Uite de aceea nu merge nimic in tara asta. Peste tot intalnesti doar sarlatani si incompetenti. Peste tot intalnesti doar capsunari care vor sa te faca la buzunar ...
Zilele acestea am ramas uimit de tupeul si nesimtirea celor de la ALTEX .
Mama mea a cumparat de la Altex Calarasi un blender. Ajunsa acasa, in Ploiesti, a constatat ca vasul de sticla al blenderului dezvoltase o mare fisura in interiorul sticlei (nu era cauzata de lovitura, ciobitura sau alt soc mecanic - cauza era o bula de aer din fabricatie) . Atat pe suprafata interioara, cat si pe cea exterioara a vasului nu exista urme de lovire mecanica sau denivelari. Blenderul , conform contractului de vanzare-cumparare, are o garantie de 2 ani.
~~ Tin sa precizez ca banii cu care a fost platit respectivul blender erau bani munciti din greu si nicidecum bani furati sau picati din cer. Deasemenea tin sa precizez ca eu , cat si parintii mei, am fost clienti fideli ai firmei ALTEX si peste 50% din electronicele si electrocasnicele pe care le avem fiecare prin casa sunt achizitonate de la Altex.(ma gandesc cu groaza la ce se va intampla cand vor incepe si celelalte produse sa ne faca probleme) ~~
Respectand termenul legal de 2 luni si in functie de timpul avut la dispozitie, la cateva zile dupa constatarea defectului , mama s-a prezentat cu blenderul impricinat la ALTEX Ploiesti (zona Gara de Vest) - 19.03.2009 , ora 11:00 AM .
Individul de la Relatii cu Clientii a spus ca nu este de competenta lor si pe un ton iritat-scarbos a trimis-o pe mama mea la service-ul PECEF TEHNICA(aflat in celalalt capat al orasului, pe strada Toma Caragiu, nr.10, Ploiesti) .
Ajunsa acolo , a trebuit sa astepte peste 30 de minute(cu toate ca nu era afisat la loc vizibil nimic) pentru ca ... conform cu zbieretele unei acrituri de angajat tarnacopist ... a reiesit ca ei se aflau in pauza de masa. Dupa trecerea a 40 de minute din cele 30 alocate pauzei de masa (cafea, tigari si flirturi porcoase intre angajati si angajate) , intr-un final a fost intrebata ce anume doreste...
Un angajat a luat blenderul, s-a uitat la el in scarba si s-a retras intr-o camera(probabil pentru a-l studia mai in detaliu?!?!) din spatele tejghelei. Dupa cateva minute a iesit spunand ca intradevar vasul de sticla al blenderului aventurier prezenta o fisura tipica unui defect de fabricatie si ca il va inlocui conform certificatului de garantie. A spus ca mai dureaza putin deoarece trebuie sa sune la fabricant sa vada daca gaseste vas de schimb... Dupa alte 20 de minute petrecute de angajat in spatele unei usi inchise, a revenit spunand ca a luat legatura cu fabricantul si ca nu a gasit vas de schimb.. daaaarrrr ca poate face rost de unul contra-cost, in schimbul sumei de 49 RON!!!! HUH?!?! CONTRA-COST?!? Pai cum vine asta(poate va intrebati)... Adicatalea nu are gratis (conform cu certificatul de garantie) , dar daca ii da bani gaseste el unul... Hummmmm.
Normal ca omul o lua pe mama drept gasca fraiera (eu tot timpul am tinut legatura cu dansa prin telefon) si incerca sa o faca la buzunar. I-am spus sa refuze categoric propunerea si sa insiste pe drepturile conferite de lege si pe cele precizate in certificatul de garantie al produsului electrocasnic. Vazand imbecilul de la PECEF TEHNICA ca nu ii merge imbrobodeala, a spus ca mai trebuie sa astepte (mama) putin ca sa poata lua legatura cu ALTEX Bucuresti .Apoi a plecat in spatele aceleiasi usi ...
Dupa aproximativ 50 de minute a revenit , si evident deranjat de faptul ca mama mea se afla tot acolo, a spus pe un ton rastit ca a vorbit cu ALTEX Bucuresti si ca de fapt vasul de sticla al blenderului nu face obiectul garantiei deoarece este accesoriu( conform DEX, accesoriu= un element secundar , anex, incidental, complementar) . Mama l-a contrazis (argument confirmat deasemenea de catre OPC Ploiesti), socata fiind de ipocrizia si tupeul fara margini al cretinului, argumentand ca stie clar ca acel vas de sticla este un obiect subansamblu fara de care blenderul nu ar functiona(subansamblu = parte componenta dintr-un ansamblu tehnic fara de care respectivul ansamblu nu poate functiona / DEX). Respectivul a continuat sa vocifereze de parca se afla pe mosia lu' tasu' (cand mi-a spus mama la telefon am vrut sa ma urc in masina, sa las toate treburile deoparte si sa il strang putin de gat pe 'directorul' de la saiba).
In urma unei consultari telefonice cu mine, mama i-a cerut sobolanului jegos sa ii intocmeasca un proces verbal de negatie in care sa precizeze exact ceea ce ii spusese dumneaei pentru ca sa poata depune reclamatie catre OPC .
Bombanind in continuare , talharul de la PECEF TEHNICA, a inceput sa scrie ceva. Nu a apucat sa scrie doua randuri ca un alt coleg a venit si i-a luat procesul verbal din mana rupandu-l in timp ce urla : " Doamna, noi am vrut doar sa va ajutam , ce nu este clar ...Puteti sa va duceti unde doriti , dar pe mine nu ma intereseaza. Rezolvati-va problema cu cei de la ALTEX ."
Mama a plecat cu lacrimi in ochi si socata de atitudinea si comportamentul taranului cretin de la PECEF TEHNICA .
Neavand posibilitatea sa ma deplasez imediat, am indrumat-o sa mearga la OPC sa depuna o plangere . Asa a si facut. Cei de la OPC i-au dat dreptate in totalitate, dar i-au spus ca pentru a putea lua pe deplin masurile impuse de lege trebuie sa se reintoarca la ALTEX Ploiesti (zona Vest) si sa depuna acolo o plangere in doua exemplare. I-au dat toate indrumarile necesare si au spus ca o asteapta inapoi cu copie a plangerii.
De la OPC s-a indreptat catre ALTEX Ploiesti-Vest(in jurul orei 16:00 PM) . Acolo un angajat aproape la fel de arogant precum cel de la PECEF TEHNICA a inceput cu urmatoarea replica: " Doamna, dar de ce va mai agitati atata, ca doar nu costa o avere. Nu sunt multi bani in joc si .... " . Adica parca mama mea avea o pensie de vreo 4000 RON si se zgarcea la niste maruntis . Oare el ar fi aruncat pe geam echivalentul sumei cu care mama achizitionase blenderul , din salariul pe care il lua de la ALTEX ?!?
Generosul angajat al ALTEX Ploiesti a chemat totusi sefa de tura si i-a spus situatia. Mama i-a spus respectivei ca a venit sa lase o plangere la indrumarea OPC Ploiesti. Cand respectiva sefa de magazin a auzit de OPC a pus o fata de parca era Aghiuta stropit cu aghiasma din Vinerea Mare. A schimbat brusc tonul si atitudinea si i-a promis mamei ca in 7 zile ori ii va face rost de un vas din sticla pentru a il inlocui pe cel defect, ori ii va da alt produs la alegere in contul sumei cu care fusese achizitionat blenderul buclucas, ori ii va returna integral suma de bani. In sprijinul acestei promisiuni a facut si un bon de mana cu stampila magazinului. In sfarsit mama mea putea pleca acasa linistita...
A doua zi , mama, a fost sunata de catre reprezentantul firmei ALTEX Ploiesti. Situatia luase din nou o intorsatura suspecta. Reprezentantul a incercat aceeasi placa cu a cretinului de la PECEF TEHNICA. A inceput prin a sustine ca acea piesa de sticla este un accesoriu si nu un subansamblu (precum au certificat si cei de la OPC) si ca nu mai poate fi inlocuita nici piesa, nici suma de bani nu va putea fi returnata, dar ca poate aduce contra-cost un nou vas de sticla. Cand a primit aceleasi contra-argumente a inchis telefonul spunand : "Faceti cum doriti!" Dupa aproximativ 20 de minute telefonul a sunat din nou. Acelasi reprezentant(era probabil sefa de magazin) al ALTEX Ploiesti , de aceasta data pe un ton mai linistit , spunand ca se poate duce in aceeasi zi la magazin sa i se returneze contra-valoarea produsului electrocasnic.
Mama, in naivitatea ei, s-a dus din nou la ALTEX Ploiesti(in jurul orei 18:00 PM) . Acolo o angajata de la garantii a inceput sa intocmeasca actele aferente returnarii contravalorii produsului. Si apoi a incercat sa ii bage pe sub nas (mamei mele) foile sa le semneze repede. Mama, sfatuita de catre mine, a intrebat daca i se returneaza integral suma (conform legilor ce reglementeaza aceste situatii, conform cu certificatul de garantie si conform bonului fiscal atasat) ... Atunci angajata a inceput sa se cam balbaie spunand intr-un final ca trebuie mai intai sa se uite in Atlantis, baza de date in care erau trecute toate preturile produselor aflate in vanzare. Dupa ce s-a facut ca se uita acolo a pronuntat o suma de 2 ori mai mica decat suma pe care o achitase mama mea initial in schimbul produsului electrocasnic(suma inscrisa si pe bonul fiscal) .
Mama a spus ca refuza si ca prefera sa lase plangerea (pe care o avea la ea deja scrisa) si sa mearga din nou la OPC Ploiesti asa cum ii fusese recomandat initial.
Tipa s-a cam schimbat la fata in acel moment si a chemat directorul de magazin. Acesta pe un glas mieros a spus ca stie despre ce este vorba si ca o roaga sa mai astepte pana luni deoarece trebuie facuta o modificare in acte pentru a-i putea returna exact suma inscrisa pe bonul fiscal ... O modificare in acte?!?! Hummmm. Mama, rabdatoare din fire, a acceptat tacit si a plecat constienta de faptul ca traim in Romania , o tara plina de hoti, sarlatani si imbecili.
Astept cu nerabdare ziua de maine... Este ultima sansa pe care le-o dau , dupa care ma voi implica personal urmand toate caile legale ce imi sunt la indemana si facand uz de toate drepturile pe care inca le mai avem in aceasta tara mizerabila.
MAMEI MELE CINE II PLATESTE STRESUL SI BATJOCURA (mama sufera de afectiuni grave ale inimii si de diabet zaharat) ?
BENZINA CONSUMATA PE DUTE-VINO-ul intre PECEF si ALTEX cine o plateste ?
Oare cati alti batrani si oameni care nu isi cunosc drepturile au mai fost fraieriti de catre ALTEX si de catre PECEF TEHNICA ?
AVETI MARE GRIJA UNDE VA FACETI CUMPARATURILE DACA VRETI SA NU RAMANETI CU BUZA UMFLATA !
ALTEX se afla pe locul 3 in topul reclamatiilor la ANPC (conform spuselor inspectorilor OPC Ploiesti) !
Sfidare, aroganta, batjocura, incompetenta, nesimtire , marfa de proasta calitate... = ALTEX
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:
eu zic sa nu mai asteptati sa treaca si ziua demaine,sa mergeti dvs direct,ca biata dvs mama nu stiu cat mai poate suporta...bafta(d-aia nu-mi iau electronice de la altex si nici nu mi-am luat vreodata,pt k am vazut eu cum sta treaba pe acolo)
Aveti dreptate .
Ma voi duce personal si indiferent de solutionare, voi face uz de drepturile noastre, urmand toate caile legale ce ne stau la dispozitie.
Daca nu facem nimic si trecem mereu cu vederea vor mai proceda si cu altii la fel .
in sfarsit cineva care ia atitudine si sesizeaza bataia de joc a firmei altex. sunt niste nenorociti si niste hoti ordinari. am auzit mai multe cazuri asemanatoare cu al dv.
sa speram ca vor mai avea si altii curajul dv si nu se vor mai lasa prostiti pe fata. sa aveti bafta !
Si eu am probleme cu ei, sunt niste nesimtiti fara margini. Pentru un 30 ron profit, nu doresc sa stea de vorba cu un client si sa-i rezolve problema.
Merg mai departe, pentru ca din punctul meu de vedere am dreptate.
Daca ei doresc sa investeasca bani in contrareclama, inseamna ca e bine , sunt clienti garla in Romania, hai si noi sa fim comercianti de acest gen!
Nu exista clienti multumiti in ceea ce priveste Altex .
Numai de rau se vorbeste despre ei . Insa totusi oamenii cumpara ...
Eu , din clipa in care am avut problema de mai sus , am renuntat la a mai cumpara ceva de acolo . Piata electrocasnicelor este foarte mare. Pentru mine Altex nu mai exista .
Trimiteți un comentariu