6 nov. 2008

AM O STARE FOARTE NASOALA. Traim intr-o tara populata cu parameci resapati si euglene alterate...

Doar in tara asta de cacat mi se putea intampla ceva astfel incat sa imi poata provoca o asemenea stare... O intamplare care sa ma faca sa ma simt penibil,blocat de ciudatenia situatiei si cu o acuta nevoie de a da cuiva mii de pumni in cap si alte cateva mii de suturi in cur.
De ce [organu' meu - in stare contondenta] uneori nu pot sa uit a fi rational si nu reusesc sa las dracu' analiza posibilelor consecinte, ca sa pot sa imi satisfac si eu instinctele primare ... De ce eu trebuie sa fiu mereu cel care gandeste si analizeaza situatia cu doi pasi inainte ...
Sa ma [ceva legat de reproducere] in ea de Romanie si sa ma [chestiune in legatura cu rinichii,prostata si wc-ul] pe ei de romani betivi, puturosi, imbecili, loseri, tarnacopisti nespalati si cu impresii de Don Juani omniscienti .
O tara de avortoni incestuosi ... Toti nespalatii cu 4 clase , dupa ce au baut un pahar de pufoaica, se transforma pe loc in doctoranzi gata sa ii invete pe altii ce si cum - indiferent de speta ...
O senzatie de cacat. O senzatie pur romaneasca!


L.E. :

Oare daca un cetatean aflat sub influenta licorilor bahice se baga in seama neintrebat si te calca pe nervi (neprovocat) ar fi nedrept si injositor daca i-ai aplica o corectie fizica (pe care sa o tina minte macar vreo 10 - 15 zile de spitalizare) ...?!?

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: