30 mar. 2008

Treaba cu vecinii ...



Am nişte vecini "pâinea lui Dumnezeu". Numai unul şi unul... babe pensionare care nu au alta indeletnicire decat sa vada cine intra / cine iese din bloc ...
Neveste cu probleme şi INSATISFACŢII ...
Noi bărbaţii suntem în inferioritate numerică aici. Fără pic de glumă. Este o scară de bloc cu"parfum de femeie".
Când intri la noi pe scară zici că ai intrat în biserica Mântuirii Neamului din Cimitirul Invierii. Miroase numai a lumânări,formol şi tămâie. Păi da... Am o vecină care m-a înebunit. În fiecare dimineaţă ia catuiul cu tămâie şi începe de la parter până la ultimul etaj.. Probabil ca să alunge diavolii şi discordia de la noi din asociaţia de proprietari.
...Nu o data am surprins pe o alta madamă (care locuieste la etajul 1) ascultând la uşi (în şosete).Probabil adună material pentru telejurnalul de asociaţie...Da Da... Madama de la etajul 1 joacă rolul de săgeată a presedintei de asociaţie.
Am stat şi m-am gândit dacă nu cumva am nimerit într-o castă a vrăjitoarelor.
Preşedinta de asociaţie şi ea se ocupă cu aghiasma ,tămâie , ape descântate şi alte chestiuni de genul... ( culmea este că are doar vreo 40-41 de ani si nu ai crede ca ii sta mintea la astfel de tampenii,dar probabil de la mama dumneai i se trage -locuiesc împreună ). Probabil de când a văzut `mneai că există "unul" pe scară căruia îi merge din ce în ce mai bine şi a indraznit sa aibe noroc in viata... nereusind să afle ea "De ce?" , "Cum?" ,"Unde?"... a început iar să meargă (cu tot familionul ) pe la babe :)))))))))))))), poate-poate îi va deschide vreuna în cărţi şi îi va spune ce nu a reuşit să afle ascultând pe la uşi.
Aaaa,dar nu aceasta este problema mea. Problema mea este aceea că nu am putut să închid ochii toată noaptea. Cu un nivel mai jos de apartamentul meu locuiesc două cetatence :D (mamă şi fiică - de zici ca in asociatia aceasta s-a creat clubul fetelor batrane ce locuiesc alaturi de mamele lor) . Fiica are vreo 37-38 anişori.O domnisoa...pardon... doamnă care probabil nu şi-a trăit adolescenţa aşa cum ar fi trebuit.
Duduitzele sunt genul acela... cu râsete gălăgioase, bârfe cu voce tare(cât mai tare) ca să audă vecinii ce dashtepte sunt ele şi care gătesc cu uşa de la apartament deschisă ca să le miroasă vecinilor cât de bine mănâncă ele(fie vorba între noi-de ceva vreme duhneste numai a varză stricată şi a ceapă arsă).
Noaptea trecută cred că a fost ziua "junioarei"... Că pe la ora 22:30 se auzea un cor de ragete cântând "La mulţi ani!" . Să nu mă înţelegeţi greşit... Nu am nimic cu astfel de sindrofii ,dar am şi eu nişte pretenţii de bun simţ... precum aceea de a-ţi anunţa vecinii înainte cu o zi. Chiar aşa de greu este?
...Dar şi mai enervant a fost că nu s-a auzit pic de muzică până FIX la ORA 2:00 AM . Abia aţipisem şi eu de 30 de minute cred şi atunci au început BASHII (Bine măcar că nu ascultă manele :D ). Au gusturi bune în materie de muzică (oldies ) ,dar nu inteleg de ce m-a amăgit ? De ce oare m-a mai lăsat să şi aţipesc? A aşteptat până la oră 2 ca să rupă pereţii cu boxele date la maxim. Ce tărănci proaste şi fudule.
Probabil va întrebaţi "De ce nu te-ai dus să îi bubui în uşă?" . Pentru că erau numai femei (după glasuri) şi nu vroiam să ... Nu ştiu... Mi s-a părut jenant. Parcă le şi vedeam pe toate cu ochii injectaţi de băutură şi râzând că mutele la .... Aşa că datorită "bunului meu simţ" acum moţăi pe tastatură,mi se impleticesc diacriticele in degete ...scriind un articol cretin,mediocru si aberant.

Mor pe oamenii care ţin să se dea mari şi să facă în aşa fel încât să vadă şi să audă toată lumea că ei îşi permit... şi că ei dau petreceri.
Agricultori mutaţi de Ceauşescu la bloc ....


Noapte Bună !



.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: