17 dec. 2007

Bine m-am gasit !

Salut !

Eu sunt... EU !

DE CE MI-AM FACUT BLOG?
Nu stiu.

CE VOI SCRIE IN EL?
Nu stiu.(dupa cum scrie si sub titlul lui : chestii...,socoteli...,nimicuri si altele)

DE CE SA MA CITITI?
Intrebarea este fara rost.
Nu caut fani si nici nu doresc sa am aici in virtual ceea ce nu pot avea in viata reala.Nu mi-am facut blog din "frica de lume"(precum altii -nu toti- ce musca si in stanga si in dreapta in virtual pentru ca in realitate sunt niste "geeks" speriati de viata.)

CINE SUNT EU?
Un om,cu bune si cu rele,cu dezamagiri si frustrari...,cu bucurii si impliniri.Un om.

POST SCRIPTUM:

Mi-am ales cel mai prost moment al anului pentru a-mi deschide un blog.Dar nu-i nimic. Aista-mi este felul.
O fosta profesoara de matematica ,de fiecare data cand ma scotea la tabla, ma dojenea spunandu-mi ca nu reuseste sa inteleaga de ce de fiecare data cand rezolv o problema aleg calea cea mai grea si mai intortocheata ...si cum se face ca niciodata nu gasesc si varianta mai usoara de rezolvare printre itele cunostintelor mele matematice,preferand-o pe cea complicata...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: