14 mar. 2018

Dorel de la Poseşti . Manelistul tractorist, buldozerist , PSDist .


    De vreo câteva săptămâni , autoritățile din Comuna Posești , județul Prahova, ne cam duc cu zăhărelul.
Când o fost zăpadă , meșterică Dorel - buldozeristul comunei , a băgat lama și a curățat zăpada cu tot cu pietrișul de sub ea și cu o parte din pământ.
Deh , probabil metehne vechi de fost tractorist la CAP ... O fi vrut probabil să are drumul, nu să-l deszăpezească .
La acel moment , mocofanul s-a apucat și a blocat toate drumurile secundare cu ceea ce scotea cu lama de pe drumurile principale.
Am scris... Am fotografiat... Am filmat...
Vecinul meu chiar a fost la primărie și a obținut promisiunea viceprimarului că vor aduce pietriș.
Zis și făcut. L-au trimis pe Dorel Buldozeristul să bage piatră de râu spartă (așa mi-a spus ulterior primarul).
Dorel a venit, a deblocat parțial drumurile secundare, dar piatră ...CANCI ! A lăsat noroi , clisă galbenă în urma lui și șanțuri adânci .
Evident, el le-a spus superiorilor din primărie că a adus pietriș fraierilor de făcură sesizare.

Pe data de 8 martie am fost iar acolo . Din nou am fotografiat zona și am filmat (vezi foto mai jos) dezastrul rămas în urma lui Dorel Buldozeristul. Apoi m-am dus la primărie . Acolo am dat chiar peste Dorel Primarul ... Pardon , peste domnul primar Spătărelu Valentin. Omul , mirat de isprăvile și minciunile lui Dorel Buldozeristul (cel puțin așa părea), mi-a promis că il va trimite pe meșterică cu pietriș chiar in acea zi , peste câteva ore.
Am plecat fericit ... Naiv am fost.
Au trecut 5 zile și NIMIC NU S-A SCHIMBAT.
Duminică am fost din nou acolo. Aceeași clisă ...Aceleași sanțuri... Același drum impracticabil ....
Păi cum rămâne , domn' primar ? Cum rămâne cu promisiunea pe care ne-ați făcut-o ?
Sau ați fost prea ocupat cu congresul PSD ?!

Nu-i bai . Eu am fost destul de răbdător.
De mâine trecem la nivelul următor , legal și ca la carte . ;)

O seară frumoasă să aveți , domn' primar ! O seară frumoasă , in vila dvs. din Vălenii de Munte , departe de iobagii de rând din comuna pe care o păstoriți atât de defectuos !





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: