6 feb. 2017

O poveste scurtă, la cafeaua de dimineaţă.



    Am un amic din copilărie al cărui tată a lucrat multi ani pe afară . Ultimele lui joburi au fost în Libia .
Lucra acolo , în Libia, încă de pe timpul lui Gaddafi .
Când l-au dat jos pe Gaddafi tot acolo lucra . A mai lucrat vreo câţiva ani şi dupa schimbarea din Libia .
Când s-a produs schimbarea , atât amicul cât şi tatăl lui , s-au contrazis cu mine când am susţinut că se va duce dracul totul acolo şi zona se va destabiliza . S-au contrazis aprig cu mine când le-am spus ca Occidentul nu le va aduce nimic bun libienilor , decât moarte , sărăcie , jaf , terorism , ruină ...
Ei susţineau că o sa curga lapte şi miere acolo , că va fi democraţie şi libertate (oare libienii nu aveau libertate sub Gaddafi ?!?) .
La vreo doi ani după discuția contradictorie, mi-au dat dreptate . Mai ales tatăl amicului . El , cel care lucra acolo . Mi-a dat dreptate. A recunoscut că viața libienilor sub Gaddafi a fost rai comparativ cu ceea ce este acum acolo.
Până și salariul lui , care lucra la o companie străină, scăzuse ....


Deci ,
DAȚI-MI VOIE SĂ FIU SCEPTIC , SĂ AM ÎNDOIELI ÎN LEGĂTURĂ CU CEEA CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN ROMÂNIA !
DAȚI-MI VOIE SĂ NU CRED IN MOCOFANII CARE APRIND LUMINIȚE IN PIAȚA VICTORIEI SAU PRIN ȚARĂ !
DAȚI-MI VOIE SĂ AM ÎNDOIELI ÎN LEGĂTURĂ CU CEI CARE SE AFLĂ ÎN SPATELE TURMEI DE CÂTEVA "SUTE DE MII DE TINERI FRUMOȘI" !
NU , ASTA NU MĂ TRANSFORMĂ ÎN PSD-IST .
NU DORESC FUNCȚII ÎN POLITICĂ, ÎN PRIMĂRII ȘI NICI PIȘCOTURI .
NU MĂ RECOMPENSEAZĂ NIMENI PENTRU OPINIILE MELE.
DE REGULĂ , OPINIILE AU LA BAZĂ PROPRIA-MI EXPERIENȚĂ .
NU VORBESC NICIODATĂ FĂRĂ ACOPERIRE ȘI DOAR DE DRAGUL DE A VORBI .

ȘAMD

     Când a fost vorba despre rușii de la Lukoil , am făcut mai mult decât ar fi avut curaj mulți dintre voi să facă (și nu mă refer la scris pe internet) ... Însă am fost prea mic pentru fălcile atât de mari și largi ale corupției din sistem.
Când a fost de scris despre PSD-iști am scris (și cine urmărește de mult ceea ce scriu, știe asta). Am scris (cu probe) despre beizadele PSD-iste ceea ce presa nu avea curaj să scrie .
Însă acum nu PSD-iștii sunt ceea ce mă îngrijorează cel mai tare....

     Repet, dacă încă nu voi fi plecat peste oceane și mări , când veți lua cu adevărat hotărârea să ieșiți și să-i linșați (fără simpatii și fără milă) pe toți cei ce au trecut pe la putere din 1989 până astăzi , să va scuturați de jugul străin și România să-și ia înapoi ceea ce i s-a furat , să ucideți pe cei care sug sângele acestei țări .... ATUNCI VOI FI ÎN PRIMELE RÂNDURI .

Nu , nu cred că se va întâmpla asta vreodată . România nu mai există.
Sunt ferm convins că "Oceania" îmi va deveni casă pentru tot restul vieții mele (în curând) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: