7 oct. 2016

NOILE APARITII PE SCENA POLITICA ROMANEASCA .



    Cand vad atata agitatie in online (si nu numai) in ceea ce priveste simpatia tâmpă pentru USR si pentru Nicusor Dan ... imi aduc aminte de CDR si de Emil Constantinescu .
:)))))))))))))))))
Unii mai hoti si mai talhari decat altii !!!

* sursa foto *



    Intr-o scurta perioada a vietii mele, cu multi ani in urma, (sa zicem ca) m-am ocupat de retele de internet prin cartiere.
Aveam pe "niste unii" care trageau de cabluri ,pe "niste altii" care taiau cablurile altora , mai puneam cate o "bomba" prin retele, etc. ... Apoi eu dadeam din papagal si prosteam clientii . Le vindeam acelasi produs prost (la acea vreme) ca si al celorlalti furnizori din piata locala , insa il puneam "ambalaj" nou . De cele mai multe ori se folosea chiar infrastructura veche a fostului ISP "de cartier". Dar oamenii puneau botul si stiau doar ca avem o OFERTA NOUA , ca le facem contracte serioase (bwahahaha) , ca la noi "nu pica 'netul" , ca avem echipamente noi si echipe SERIOASE . :))))))
Cam asa si cu "noutatile" acestea de pe scena politica romaneasca ... Saracii de ei ! Baieti corecti toti .

Mi-e scarba !
_____________

Da, tine loc de argument pentru opiniile mele politice despre "noile" aparitii de pe scena politica romaneasca si pentru opiniile despre noua abordare a candidatului sarac (fara semnaturi si fara bani) .

Post Scriptum:
Doar dobitocii vor mai merge la vot in conditiile date.
Peste cativa ani ... sa nu ziceti ca nu v-am zis !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: