22 feb. 2015

Daca ISUS a fost bulangiu si a stat capra ...


... nu il confundati pe AGHIUTA cu ISUS cel bulangiu !

       

      Nu am "FURAT" o scobitoare de la nimeni , in toata viata mea !
Atunci cand cineva indrazneste sa ma acuze ca "TRISEZ" , arunca asupra mea una dintre cele mai mari jigniri pe care mi le poate aduce .

    Eu imi doresc sa ma opresc aici . Mai ales ca nu mi-am dorit tot acest tambalau si nu eu l-am initiat. Sper sa nu fie nevoie sa continui cu acest subiect.
..............



  • Nu am lins niciodata acolo unde am scuipat !!!
  • Nu uit niciodata nedreptatile care mi-au fost facute si nu raman dator nimanui . 
  • Nu dau niciodata inapoi nici macar un pas .

                 


Post Scriptum:
       * In ultima vreme am intalnit oameni care au tendinta de a-si transforma opiniile/parerile in reguli pentru ceilalti . Cel putin asta lasa de inteles modalitatea prin care ei si le exprima ...
       * Conform cu emanatiile creierului neted al unora , " ţăgan " este un cuvant rasist . Acelasi creier neted care considera cuvantul  " ţăgan " ca fiind rasist, foloseste la randul lui cuvantul " negrotei " ca pe un cuvant perfect normal.   Nuuu , "negrotei " nu este un cuvant rasist ... Doooooooooogh !


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: