25 ian. 2015

Ce se va intampla cu ratele imense ale celor care au credite si nu le mai pot rambursa ?





         Cand unii isi faceau credite ca sa isi cumpere autoturisme noi , eu conduceam o Dacia 1310 pe care mi-o lasase tatal meu ...
        Cand unii isi faceau credite ca sa isi mobileze apartamentele , eu inghiteam in sec si dormeam pe dormeza cu arcuri comunista, imi tineam hainele in sifoniere comuniste si invatam carte pe biroul care candva fusese al fratelui meu (birou comunist) ....
        Cand unii isi faceau credite ca sa isi zugraveasca apartamentele , eu inca mai aveam zugraveala clasica pe pereti , de ani de zile ...
       Cand unii isi faceau credite ca sa se plimbe prin tari exotice , in vacanta, eu imi petreceam vacantele pe litoralul romanesc si la tara , la tatal meu ....
       Cand unii isi faceau credite ca sa petreaca de Revelion sau cu alte ocazii , sa manance bine , eu stateam acasa (cumpatat) si imi faceam singur de mancare ...


        DE CE CACAT SA NE FIE MILA DE PROSTII SUFOCATI DE CREDITELE / RATELE LA BANCI ?
        DE CE SA LI SE ACORDE FACILITATI SI SA FIE AJUTATI DE CATRE STAT (adica tot din banii nostri) ?

______________

     NU S-AU INTINS CAT LE-A FOST PLAPUMA ? ACUM SA RABDE !!! SA DOARMA IN STRADA , IN CANAL ! SA MANANCE RABDARI PRAJITE SAU SA SE SPANZURE !!!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: