15 aug. 2014

[din nou] Parcul Aurora Ploiesti Vest s-a umplut de maidanezi .





[din nou] Parcul Aurora Ploiesti Vest s-a umplut de maidanezi .
[din nou] In Parcul Aurora Ploiesti Vest este o catea care are pui proaspat fatati .
[din nou] Maidanezii din Parcul Aurora Ploiesti Vest ne-au atacat .....



Dimineata, in jurul orei 9:00 AM , ma indreptam cu Eva spre tarcul de la Baraolt (am martori) .
Am scos camera tarziu (la vreo 15 - 20 minute) . Dupa ce deja se potolisera si ii linistisem...
A trebuit ca sa ma apar , sa ii scot botnita Evei si sa ii alerg prin toata parcarea .
Initial am incercat sa trec prin zona si sa ii ignor (atunci cand au aparut isterizati de sub masini) . Evei i-am dat interdictie de a riposta . Insa s-au repezit la picioarele noastre ...
A trebuit sa ma intorc spre ei si sa o asmut pe Eva pentru a-i imprastia .

ALO ! Primaria Ploiesti ! Pai cum ne-a fost vorba ???

Iar trebuie sa ma apuc de scris petitii si reclamatii ?!


Alo ! Politia ? Cum cacat sa imi plimb cainele cu botnita pusa , daca astia ne ataca pe dupa fiecare colt sau boschet ?

_____________


Mai urca-te in autoturism daca poti ....
Mai plimba-ti copilul prin parc daca poti ...
Mai plimba-ti cainele pe alei daca poti ... 

ROMANIA- TARA MAIDANEZILOR





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: