13 iul. 2014

UN NOU ACCIDENT ... UN ALT AUTOTURISM CIRCULAND PE INTERZIS... O PROASTA TUPEISTA LA VOLAN ...




DIN NOU !!!
Au trecut doar cateva saptamani de la ultimul accident de acest gen (din cate stiu eu) .
In continuare se circula pe interzis cu tupeu si smardoiala , fara sa pese cocalarilor de reguli , legislatie si de bun simt .
Insa , cei mai nesimtiti sunt cei de la Politie . De ce ? Pentru ca ar trebui ca o masina de la Politia Rutiera sa stea vreo cateva saptamani sa pazeasca sensul unic . Degeaba stau ei la Baraolt pentru ciupeala !

Alt accident grav ... produs de o proasta care a iesit pe interzis , pe strada unde locuiesc. Si tot ea era cu gura mare, plina de tupeu si spume la gura.
Evident , iar s-au strans grupurile de infractori , recidivisti , ciorditori , tigani borati (aproximativ aceiasi ca si data trecuta) . Coincidenta sau nu , duduia se pare ca se cunoaste cu indivizii dubiosi din cartier .

______________________
Pe militieni ii durea la bascheti (daca nu as fi sunat eu incepand de la 112 , Politia Judeteana , Politia Locala ) ...
La Sectia 3 Politie Ploiesti am sunat timp de 30 minute in continuu si nu a raspuns nimeni.
Asemenea si la Politia Rutiera Ploiesti.

_______________________

Numarul autoturismului vinovat ? 
PH.24.HBD (O Skoda rosie , break).
Nu avea decat vreo 80-90 km/h cand circula pe interzis.
Are asigurare , dar asta nu inseamna ca are voie sa circule pe interzis.

Cel care circula pe sensul normal de mers (sens unic) , este un Audi . Nu avea viteza , dar nu a putut evita impactul . Era atent sa acorde prioritate celor care veneau din stanga lui si nu a vazut vaca care circula pe interzis. Are ditamai paguba (roata rupta , aripa stanga facuta praf, etc.)...

Tupeistei nu am apucat sa ii fac foto . I-am luat doar numarul de inmatriculare .

______________________





DA , EU AM SUNAT LA POLITIE .
NU VOI EZITA SI LA FEL VOI PROCEDA DE ACUM INCOLO.
0 TOLERANTA , INDIFERENT DESPRE CINE ESTE VORBA !!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: