3 iul. 2014

PLM .... Sedinta in asociatie ....

***
" Vezi , ma  ... ?
D'aia imi place mie 
sa lucrez cu intelectuali .
Astia prinde repede . "
 
[Cel mai iubit dintre pamanteni]



PLM .... Sedinta in asociatie ....
O scara/asociatie de gaite si vaduve/parasite/divortate cu foamea-n glanda ! Nu stiu sa vorbeasca pe rand. Nu stiu sa isi tempereze tonalitatea. Multe isterice ...
Nu m-am coborat la nivelul lor. De data aceasta mi-am pastrat calmul si mi-am spus punctul de vedere scurt si la obiect.
Cum ar fi fost sa intru in jocul gaitelor oparite ?!?

Cu totii avem atat drepturi , cat si obligatii . Stiu ca unii pricep mai greu acest aspect.

Sau cumva eu sunt bun doar cand altii au drepturi , iar eu le confirm prin semnatura aceste drepturi ?!?

PLM ... Unde-i lege nu-i tocmeala ...
Si asta o voi demnostra cu acte. Ca tot nu a putut niciunul sa ma contrazica dpdv legal si sa demonteze argumentele cadrului legal prezentat de catre mine.

Cum PLM ... sa sustii ca o hotarare a unei Adunari Generale a unei Asociatii de Proprietari prevaleaza O LEGE  ???  =)))))))))))))))))))))))))  Asta este prostie la extrem.
Mai grav este ca asta o sustinea o taranca care se tot lauda ca a studiat Dreptul . Vai de tine , draga vecina !
Nu mai dezvolt si aici faptul ca nu ai habar sa intocmesti un proces verbal de sedinta (cat despre coerenta a ceea ce consemnezi ... :))))) ) . Este a treia oara cand iti atrag atentia public (in sedinta) asupra acestui aspect.

PLM ... M-au ambitionat sa urmez toti pasii legali si sa le demonstrez ca la iarna tot vor face ca mine si vor fi obligati (DE LEGE) sa plateasca cateva zeci de lei de apartament .
Daca ma supar , voi cere si recalcularea pe ultimii trei ani . Nu de alta , dar legea imi da acest drept .

________________


Mama voastra de ... sarlatani !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: