20 nov. 2013

[din categoria "vecini valorosi si dragoste cu nabadai"]



A.

   In ultimele doua luni , mi-am gasit rotile bicicletei intepate de trei ori , la interval de cateva zile (in laterale, cu un obiect tip "sula" / cutit mic ) .
Intai mi-a intepat roata din fata , apoi roata din spate...  Zilele trecute, din nou, roata din fata ....

   Deja mi-am format o rutina din plimbatul bicicletei la vulcanizare si inapoi. M-am imprietenit cu baietii care lucreaza acolo , glumim , ne facem planuri pentru sarbatori si pentru concediul de vara , punem pariuri despre cand va fi urmatoarea vizita la vulcanizare, etc.

Nu era indeajuns ca locuiesc pe o scara de "JAMES BONZI" ULTRACREDINCIOSI CRESTINI ...  Acum constat ca acestia sunt si extrem de lasi .

In fata nu are niciunul curaj sa-mi spuna ceva (nu inteleg cu ce ii deranjez atat de tare ?!?!). In schimb si-au facut un scop existential din a-mi intepa rotile bicicletei.




B.

In lista de "prieteni faceboocisti" , am o vecina a carei mama a inceput sa imbatraneasca intr-un ritm accelerat ...
Cum mi-am dat seama ca a intervenit acest proces de imbatranire rapida ?
Paaaai ... pentru ca a inceput sa imprumute obiceiurile celorlalti vecini . Adica A INCEPUT SA MA "SPIONEZE" PE VIZOR ! (locuieste la parter, unde-mi tin bicicleta legata)  :)

Cum mi-am dat seama ca sunt "spionat" ?
Nu mi-am dat seama . Au turnat-o chiar "prieteni" dansei (care locuiesc cu un etaj mai sus), carora le-a dat imediat raportul despre cum "mesteream necajit la bicicleta" .
Sa zic ceva de dulce ?!?!
Nu zic.
Stiu de foarte multa vreme ca sunt subiectul lor de barfa.
Sunt constient ca sunt singurul subiect viu, senzational si interesant, din asociatia de proprietari unde domiciliez. Ceilalti sunt doar niste basinosi batrani si plictisiti.





.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: