4 iul. 2013

CIORNA PENALA .



    Intotdeauna , cand m-am considerat nedreptatit sau prejudiciat, cand mi s-au incalcat drepturile , cand m-am lovit de abuzuri , cand am fost martorul unor infractiuni , cand am fost martor sau chiar implicat direct in depasirea atributiilor/competentelor/limitelor/procedurilor de catre unii sau de catre altii , nu am trecut cu vederea si am cautat dreptatea pana la cel mai inalt nivel , mergand pana in panzele albe .
Nu m-am ferit niciodata de sistemul greoi si alambicat al justitiei din Romania.
Nu m-am speriat niciodata de birocratia intortocheata si nici de procedurile multiple ce trebuiesc desfasurate in functie de competente.

Stau cu o ciorna in fata ochilor si inca nu m-am hotarat daca sa ii dau drumul mai departe sau daca sa aman demararea procedurilor si sesizarii celor competenti , in rezolvarea problemelor ce le contine ... (!?!?!)



Post Scriptum:
Daca uneori fac pe prostul , nu inseamna ca sunt si idiot .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: