8 nov. 2011

Rafinaria problema la un pas sa explodeze [din nou] ?!

   Capusa rafinariei cu parfum de vodka are [din nou] o "mica" avarie la CET 2. Se pare ca vestitul cazan sta la un pas de explozie. A fost oprit. Se pare ca este o problema mult mai grava decat s-a crezut initial.
Varianta oficiala ?  S-a infundat [din nou] ...

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

N-as putea sa iti dau numarul de telefon,ca sa ma anunti din timp,sa pot zice macar "bau"?

Brutacu Hector said...

KaBoOOm !

Fetita Junglei13 said...

Buuumm am vrut sa scriu,dar din cauza racelii,m-am speriat si eu.

Brutacu Hector said...

Eu ma tratez cu bere la halba.

Fetita Junglei13 said...

Eu cu lamai.Nu lamai in bere,ca nu-mi plac.Daca peste o ora sunt tot in stadiul asta,trec la tuica fiarta.