4 dec. 2009

Dezbaterea pentru alegerea hotului sef .

O singura chestiune mi-a ramas intiparita in memorie din tv-circul ieftin de aseara. Atunci cand a venit vorba despre agricultura, s-a pomenit despre modernizare, reforma , relansare si evolutie... Adica, pe scurt, Baselu a spus ca a sosit momentul ca atunci cand pe taran il va trece una din cele doua trebi (mare sau mica) sa nu mai fie nevoit sa mearga in spatele curtii. A sosit momentul sa aiba si taranii baile lor in za haus. Destul s-au cacat in frig. E timpul sa modernizam viata la tara. Deci... SA LE FACEM TARANILOR CACASTORI IN ZA HAUS !
Sa imi fie cu iertare , dar eu doar atat am inteles (si chiar nu denaturez deloc spusele celor doi).
... Prostanacul l-a aprobat pe Baselu in ceea ce priveste acest subiect.

Bleaghhh. Mi-e lehamite!
Duminica dorm. Sa nu ma deranjati !


Post Scriptum:
Aseara (pe la ora 20:00 AM), la mine in cartier, dintr-un camion imens (cu prelata) se imparteau pungi cu "mocangeala". Nu stiu de la ce partid erau pentru ca nu m-a mancat curiozitatea sa ma bag printre toti coloratii cartierului (colorati care asteptau cuminti in jurul binefacatorilor) ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: