24 mar. 2008

FILME NOI GRATIS .


Astăzi de dimineaţă un prieten mi-a dat acest link : CLICK AICI (SAU AICI) .
Am rămas mut .
Este un SITE care îţi oferă posibilitatea să vizionezi cele mai noi filme GRATIS .
Când spun CELE MAI NOI ... nu exagerez câtuşi de puţin. Sunt filme apărute 2007 -2008 şi pot fi vizionate GRATUIT . Imaginea este de o calitate impresionantă... şi văd că au şi subtitrare în Limbă Romană.

Acum stau şi mă întreb ?!?! Asta nu se numeşte tot PIRATERIE ?
Este primul site de acest gen pe care îl întâlnesc în lumea virtuală ....

HUMMMMMMM


L.E. >>> Se pare ca INFRACTORUL care detine acel site (mustind de piraterie ) l-a parolat ! Cine stie ... Poate ca in curand voi reveni cu parola respectivului site . Keep in touch !

L.E.2>>> HA HA HA . Loaza mai are si tupeul sa ma ameninte ca ma da in judecata pentru calomnie. =))))))))))))))))))
M-am amuzat teribil la citirea mesajelor dumneavoastra (atat de insistente) . Sunteti cabotin si va fortati norocul. Chiar va rog sa va interesati in legatura cu persoana mea si apoi sa imi deschideti un proces de calomnie . =))))))))))))))))))) De ce va legati la cap fara sa va doara? Chiar doriti sa ne jucam de-a ambitia si sa ne incordam muschii unul la altul ?
Indiferent de motivul nasterii acelui site (PUBLIC), acele filme nu aveau ce cauta acolo ! Filmele in varianta INTEGRALA + subtitrare in Limba Romana, fara DOVADA LEGALA a Drepturilor de Difuzare si fara afisarea la loc vizibil a CADRULUI LEGAL ,NU AU CE CAUTA PE UN SITE PUBLIC . Ceea ce ati facut dumneavoastra se numeste (printre altele)
FURT si PIRATERIE !!! "Testele tehnologice" nu se fac cu filme asupra carora nu detii DREPTURI LEGALE !
La rubrica LINK-uri a blogului meu vi se ofera posibilitatea sa va informati in ceea ce priveste LEGILE ROMANIEI !!!
Sfat : NU TE JUCA CU FOCUL PENTRU CA S-AR PUTEA SA TE FRIGI !!!

Nu imi place sa stau prea mult la discutii cu astfel de INFRACTORI . Asa ca va rog sa nu mai insistati cu mesaje ,deoarece v-ati pierdut dreptul de a mai comenta la mine pe blog .Daca nu va veti conforma rugamintii mele ma vad nevoit sa iau toate masurile ce se impun si sa procedez la sesizarea celor in drept, pentru ca sa fiti tras la raspundere . Dupa cum am mai precizat ,intr-unul din raspunsurile mele, detin toate probele necesare pentru "a va face o viata foarte amara" ! RETINETI : FAPTA DUMNEAVOASTRA ESTE DE NATURA PENALA si CADE SUB INCIDENTA UNUI CADRU LEGAL CU VALOARE DE PIONIERAT IN ACEST DOMENIU. TOCMAI DE ACEEA LEGEA NU VA AVEA INGADUINTA PENTRU CEI CA DUMNEAVOASTRA . ESTE NEVOIE DE EXEMPLE !!!
In semn de avertisment voi purcede pentru prima oara la o sesizare catre ANRC
(punandu-le la dispozitie toate probele necesare) .
...Si fie vorba intre noi, daca era o chestiune atat de serioasa, LEGALA si "tehnologica", precum sustineti ,site-ul ar fi fost si acum deschis pentru PUBLIC !

4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Unknown said...

este o zona de test care se va transforma intr-un serviciu oficial.

era o adresa destinata anumitor persoane.

Datorita unor "binevoitori" care au imprastiat aceasta adresa aiurea va fi parolat.

Ce este mai enervant ca exista indivizi ca tine care vor sa faca repede din treaba asta o senzatie.

Brutacu Hector said...

1. Domnu` "individ", ce te face pe matale să crezi că eu sunt amator de "senzaţional" şi că mă aflu în căutare de trafic(cel puţin asta am înţeles eu din insinuările tale)? Dacă vei studia atent blogul meu ai să vezi că nu există picior de ADSENSE ... Şi după un exerciţiu simplu de logică rezultă că: EU NU CAUT TRAFIC !

2. Ţinând cont de faptul că încă mai am îndoieli ce privesc legalitatea materialelor publicate pe acel site(raportat la Legea Drepturilor de Autor şi nu numai) eu te sfătuiesc să "şezi mumos Bubico" si sa iti gasesti o alta sursa de venituri că nu cumva să te trezeşti cu vreun Gramofon la uşă,sau niscaiva probleme PENALE (mai ales că site-ul este găzduit în România de către Hertza Telecom). De ce vrei tu sa ne certam?

3. Noi românii ne-am învăţat să ciordim, să ne descurcăm din jmenuiala şi să facem burtă mare din furaciuni ... Ei află că nu mai merge. Că un BUN CETĂŢEAN ce mă consider , am găsit acest site suspect(care îmi miroase a PIRATERIE GREA) şi AM LUAT ATITUDINE !

Nu îţi convine ? Da-mă în judecată !


Hai să auzim numai de bine ! Multă santate !


P.Ş.-Am o groază de PRINŢ SCREEN-urî puse la păstrare.(aşa pentru orice eventualitate)

Unknown said...

ma bucur si va felicit pt simtul olfactiv si atitudinea luata

Brutacu Hector said...

Ai naibii bloggerii astia . Ce nenorociti ... Cum alearga ei dupa senzational si dupa popularitate .
Intradevar,uneori, si mie imi este greu sa cred ca mai exista si oameni cinstiti,care fac o fapta corecta (buna) fara a avea vreun interes anume...Dar te iert de data aceasta . Nu ma cunosti ... si probabil te-ai lasat condus de impuls.


Post Scriptum:
Intradevar am un simt olfactiv foarte bine dezvoltat- pe masura nasului (de a carui marime sunt foarte mandru).