18 dec. 2007

Inca mai exista adolescenti cu capul pe umeri si mintea la locul ei(nu in buzunarele parintilor sau ale cavalerilor curtenitori.)


Am primit astazi un mesaj ce continea un "mini-eseu"."Mini-eseul" este scris de catre o tanara adolescenta ,care nu este nicidecum urata,inadaptata social, sau cu alte probleme(cum ar putea unii sa creada dupa citirea "mini-eseului").Este o persoana inteligenta si care m-a impresionat placut. Intradevar...,nu credeam ca mai exista adolescenti,in Romania, care sa gandeasca precum dumneaei.Felicitari parintilor pentru educatie si domnisoarei pentru taria de caracter de care da dovada in lumea aceasta stramba si mizera!

""" (...) Poate nu am har scriitoricesc, dar am din plin sinceritate.
Voi atinge un subiect mult prea discutat, dar deloc adancit, ramanand de fiecare data la nivelul unei ideii pe buzele unei persoane anonime.
Deci voi vorbi despre Etichete si despre cat ne influenteaza noua viata, mai ales adolescentilor.
Am observat ca in ultima vreme valoarea unei persoane se cuantifica dupa numarul "etichetelor de firma" pe care le poarta. Mi se pare de un snobism exagerat sa porti un obiect de imbracaminte sau un accesoriu cu un logo cat mai mare. Ce vrem sa aratam prin asta? Ca avem bani? Ca avem valoare? Ca suntem oameni importanti si ne permitem? DELOC. Aceasta moda a logo-urilor nu emana decat snobism, prostie si sfidare. Da sfidare, pentru ca atunci cand porti o geanta Fendi sau pantofi Luis Vuitton (ca sa nu mai zic de gentile LV care sunt precum musamaua) nu faci decat sa-i sfidezi pe ceilalti, iar daca mai esti si un adolescent care face aceste lucruri cu banii parintilor nu arati decat ca esti un zero barat.
De acord cu hainele de buna calitate care implica fara doar si poate si "firma" dar Nu logo-urilor expuse la vedere, pentru ca un bun cunoscator va stii ca pantofii sau geanta respetiva sunt din colectia trecuta.
Un alt punct pe care vreau sa-l ating este cel al FAKE-urilor, care dupa ce ca sunt niste copii infidele ale celebrelor modele, nu reproduc nici logo-ul bine, iar faptul ca porti un fake scump nu face sa arate decat cat de snob esti , ca nu sa zicem chiar prost pentru ca ai dat banii pe un fake. Mai bine porti haine, accesorii no-name, frumoase, de o anumita calitate decat un fake grosolan.
Banuiesc ca cei care isi afiseaza ostentitiv etichetele se considera oameni slabi, nevalorosi, crezand ca o eticheta le va aduce un plus de valoare. Sa nu uitam totusi ca nu toti oamenii iau in considerare ambalajele, ei preferand nuditatea sufleteasca, pe care nu o poti acoperi cu nici o eticheta. Ea, nuditatea sufleteasca reflecta adevarata valoare a ta ca om. """ [Ferhan ]

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: