17 dec. 2007

Imi ploua prin tavan.


Imi ploua prin tavan...
Acesta este unul din motivele pentru care nu imi mai place iarna.
Locuiesc la ultimul etaj al unui bloc cu 4 etaje.
Am zugravit de curand.
Acum o saptamana si jumatate , am avut surpriza: A inceput sa imi picure din tavan.Am anuntat administratia. Am asteptat si nimic... Ploua in continuare la mine in casa. Si totusi din cate am inteles acoperisul este inca in garantie.
Sa o luam cronologic...
Acum un an am zugravit.M-a costat enorm(dar asta este o alta poveste despre 'prietenii' care te ajuta ,ca doar sunt zugravi...dar ca orice 'prieten' cand vine vorba de bani te lasa in 'curul gol').
La scurt timp dupa ce am zugravit,cativa vecini/vecine(locuiesc intr-un bloc unde majoritatea sunt fomei pensionare si vaduve...dar cu un tupeuuuu...de zici ca sunt 'centuriste') au hotarat sa isi izoleze apartamentele(la exterior) cu poliester.Bunnn...Zis si facut. Au adus cativa pustani "meseriasi" ce se recomandau drept "alpinisti utilitari" si i-au pus la treaba.;agatati doar in niste franghii NEPROFESIONALE-in genul celor cu care lega bunica vaca la tara cand o ducea la pascut, si fara niciun alt echipament de protectie(dar asta este din nou o cu totul alta poveste).
Nu stiu cum s-a nimerit ,dar singurul copac de care au putut lega franghiile(adica asa le-au asigurat ei) se afla in fata ferestrei mele. Implicit traseul lor de munca trecea si pe deasupra apartamentului meu.Si uite asa au jucat deasupra apartamentului vreo 3 saptamani. Acum ,bine`nteles, imi ploua in casa.Stiti voi...Zapada si gheata sus pe bloc...Mai da putin soarele...Se topeste... Iar mie imi ploua in casa...Iar pe doamna presedinta de asociatie si pe domnul administrator ii doare in CUR ! Dar cred ca nici acolo nu ii doare pentru ca banuiesc ca e foarte nasol sa te doara in CUR...
Probabil ca daca s-ar duce la firma care a izolat acoperisul(deoarece dupa cum am mai spus ,inca se mai afla in garantie) acestia ar veni si ar repara.Dar oare nu cumva ,prin faptul ca au permis acelor 'alpinisti' sa foloseasca acoperisul blocului, atunci cand cei cativa vecini ai mei si-au izolat apartamentele cu poliester(printre care si apartamentul presedintei de asociatie) , s-au incalcat niste clauze si garantia acoperisului nu mai este valabila?!?! Hummm....Din cate cunosc eu legile si Contractele din Drept,cam asa ar fi.Drept urmare,asociatia ar trebui sa plateasca din bani proprii repararea acoperisului de deasupra capului meu.Si totusi... Conform articolului 17 din Legea 230/2007(Noua lege a asociatiilor de proprietari) ii obliga pe cei care mi-au stricat acoperisul sa plateasca chiar dumnealor ,atat reparatia acoperisului cat si reparatia daunelor pe care 'lucrarile' lor mi le-au provocat mie.Mda... Dar pana la Dumnezeu te halesc sfintii ,iar eu stau cu doua recipiente in care colectez apa de ploaie din tavan.
REZOLVARE IMEDIATA: Ar insemna sa scot bani(pe care nu ii am) din buzunar,sa imi repar singur si apoi sa ii dau in judecata ...deoarece sunt 100% sigur ca nu voi putea rezolva pe o cale amiabila(tinand cont ca presedinta si administratorul nu ma inghit sub nicio forma deoarece le-am fluturat niste legi pe sub nas ...cu alta ocazie-si asta este o alta poveste) aceasta problema si in plus eu sunt o fire destul de ciudat de impulsiva si mi-e sa nu ma pierd cu firea... Asa ca inca mai stau si meditez in sunetul relaxant al naturii, ce vine prin tavan...,asteptand o revelatie. PIC ...PIC ... PIC...

P.S.: Sa procedez oare in spirit total necrestinesc si sa ma razbun (metode exista) ?

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: