28 sept. 2022

TIGARI CARPATI SI SNAGOV 2022



Au reapărut tigaretele Carpati si Snagov.

Din păcate, nu sunt fabricate la noi in tara ...
Și nici nu știu dacă au aceeași aroma/același gust ca cele din anii 80-90.

Le-am luat pentru colecție.

Se găsesc acum cam peste tot.
Se dau cu 18 leșinați autohtoni pachetul (18 lei).

Ma indoiesc ca sunt la fel ca cele de alta data. Probabil e doar un foc de paie , precum a fost cu relansarea gumei Turbo. Guma care acum nu are acelasi gust cu cea de alta data. Cea din anii 90 avea gust de piersica. Pe cand guma Turbo din prezent are gust de bomboane , de guma din aceea ieftina .

Cand eram copil, furam tigari Carpati de la bunicu'.
Cumpara cu baxul. Erau de Sfantul Gheorghe.
Acestea nu stiu daca au aceeasi aroma si acelasi gust. Ma indoiesc.
O sa incerc zilele urmatoare, sa vad cum sunt. Cu toate ca eu m-am lasat de fumat tutun de cativa ani.
Insa , cei care le-au (re)lansat acum pe piata, au facut o mare smecherie de marketing prin asta.

Se inghesuie lumea sa le cumpere. Le cumpara cu cartusele.
Am inteles ca sunt fabricate prin Germania (o sa ma uit pe pachete). Noi nu mai avem drept de folosinta a marcii. Am vandut-o catre altii, in anii 90.














0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: