13 iun. 2022

Mănânc totul cu deosebit de mare plăcere.



Mămăligă in pături .

Un fel de "taci și înghite".

Se fierbe o mămăligă moale in lapte, nu in apă ( 1 litru lapte și 500 grame malai) . Fără sare. In timpul fiertului , când e aproape gata, se adaugă smântâna (groștiorul).
Am folosit malai mănăstiresc bio, smântână (groștior de casă) și lapte de țară .

Apoi, într-o cratiță de fonta am întins un strat de mămăligă, apoi clisa afumată friptă (din Apuseni adusa) și cârnaț de casă fript (făcut în casă) , brânză telemea de oi data pe răzătoare.

Deasupra am întins al 2-lea strat de mămăligă moale, iar cârnaț fript și clisa și caș frământat (adus din Apuseni).

Ultimul strat de mămăligă a venit peste ele. Apoi am mai adaugat niste cârnaț și niște brânză maturată Tilsit (de la Torokoi, din Apuseni) + am spart câteva ouă peste.

Am băgat totul la cuptor pentru 20 minute (la 180 grade).




























0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: