30 iul. 2019

Romania - ȚARA LOR , ȚARA INFRACTORILOR .



V-ati făcut vreodată dreptate singuri ?

Eu da.

Am făcut-o cu vreo 22 ani in urmă , atacat fiind de vreo 3 persoane majore , pusi pe scandal fără a fi provocati (pe cand eu eram minor) . La acel moment am reusit să mă apăr și să scap facand pagube insemnate integrității unuia dintre atacatori . Nu era prima data cand respectivul incercase să mă agreseze.

Rezultatul ? Am plătit cu vârf și indesat pentru indrăzneala de a mă apăra impotriva a trei golani agresivi , dintre care unul fiind cunoscut drept violator - scandalagiu si pedofil . Si asta pentru că am fost sincer , corect si am sperat până in ultima clipă in prevederile legale ce defineau "legitima apărare" .
Mi s-a spus că nu m-am apărat cu forțe egale , că ar fi trebuit să evit și să fug cumva ...
Abia atunci am inteles că , in România , exista foarte mari sanse să mori cu dreptatea in mână  + o foarte mare probabilitate de a fi scos vinovat tot tu ca victimă .
Tot atunci am inteles si că singurul limbaj mai presus de cel juridic pe care magistratii il iubesc si il inteleg sunt banii ... A fost nevoie de CORUPȚIE pentru A MI SE ACORDA CEVA CAT MAI APROAPE DE NOȚIUNEA DE "DREPTATE" . Si de atunci m-am tot lovit de mizeria din sistem , de incompetența oamenilor legii , de incompetența legiuitorilor , de lacune , de reavoință , de putorile, lichelele si infractorii din sistemul care ar trebui sa protejeze cetățenii onești .

Mulți dintre cei care ar trebui să asigure un climat de siguranță in societate au preferat să bată palma cu infractorii , cu interlopii , cu corupția , cu lenea , cu delăsarea și cu găsirea de diverse scuze pentru incompetența și fricile lor personale .


Dealungul ultimilor 22 ani am invățat să mă folosesc de propriile lor arme , de incompetența lor , de cadrul acesta legal asa sărăcacios si defect cum este , de propriile lor frici si scuze, de cele mai mici pârghii legale pe care le prind sau le găsesc pentru a-i trage la raspundere de fiecare dată, pentru a nu-i ierta si pentru a face ceva bun in societatea aceasta bolnavă .


Și așa voi fi până când imi voi da ultima suflare.


Invățați să luați atitudine cu ceea ce aveți la indemână dpdv legal !

Invățați să ii trageți la răspundere pe cei care ar trebui să vă protejeze din sistem (fie că vorbim despre sistemul de sănătate, fie că vorbim despre sistemul judiciar sau despre cel juridic , fie că vorbim despre administrație sau salariații MAI ) !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: