9 mar. 2019

[desecretizări de weekend] Despre ceea ce se afla in spatele succesului .



       În ziua de astăzi nu mai contează cât de bun ești în ceea ce faci sau câte diplome ai îndesat la catastif (implicit carte multă, studiu, practică de specialitate și specializări peste specializări ). În ziua de astăzi cel mai mult contează ceea apare public despre tine , ceea ce se scrie despre tine și despre afacerea ta.

  • Pe primul loc în categoria factorilor determinanți care te pot propulsa spre un succes fantastic sau te pot îngropa (după caz) se plasează ceea ce se scrie despre tine. Adică SEO organic , aparent natural și dedicat. SEO + recomandări + articole + postările din mediile de socializare + promovarea prin elemente cat mai naturale (adică cu uneltele consumatorului nu cu cele standard /artificiale) .
Astăzi , majoritatea consumatorilor își "trăiesc" o parte din viață în mediul online. De la cel mai mic până la cel mai mare, in proporție de 95% , atunci când caută un serviciu sau un produs, o fac online.
Asemenea și în situația în care caută detalii despre un serviciu, un produs , o afacere sau chiar despre o persoană.
Până și presa - jurnaliștii au înțeles asta (de aceea au și atât de multă putere de influență și de manipulare).


         Astăzi , poți face avere din ceea ce scriu alții despre tine sau poți ajunge la balamuc , dacă nu și mai rău ...
Și cu cât plaja de factori care te promovează (pozitiv sau negativ) este mai diversificată , iar factorii cat mai diferiți unul de celălalt , cu atât impactul este mai puternic și de durată mai mare .
Da , este o direcție urâtă și societatea se degradează din ce in ce mai tare din acest punct de vedere, însă cine nu se adaptează noilor reguli ... nu are altă soluție decât de a se autoexclude din viața publică , din mediul de afaceri sau chiar din societate.

Și acest mers al lucrurilor a luat startul de mai bine de 10 ani . Însă în ultimii 7 ani s-a conturat din ce in ce mai puternic și s-a definit din ce in ce mai bine.

  •        Mulți se dau cunoscători. Mulți șarlatani încearcă să își păcălească clienții că ei au descoperit secretul promovării și promit locul 1 in top pentru sume uriașe (in raport cu ceea ce pot ei sa facă cu adevărat) . De fapt ei folosesc diverse găinării și prostioare a căror durată de viață (până la momentul când vor fi descoperite) va fi mică și a căror sancționare/penalizare va fi dezastruoasă pentru clientii celui care s-au folosit de ele.

  • Puțini sunt cei care reușesc să înțeleagă algoritmii și mersul in continua schimbare al acestora .

Mulți sunt cei naivi ...
Multe hiene pândesc pe la fiecare colt de internet ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: