26 ian. 2019

Urgent Cargus dă din nou cu bâta in baltă. Maxi Pet România ridică din umeri .




       Urgent Cargus dă din nou cu bâta in baltă. Maxi Pet România ridică din umeri .


În urma cu vreo 5 zile am făcut o comanda noua la MAXI PET România .
Urma ca astăzi (26.01.2019) să merg la Posești , la tata , pentru a duce diverse + mâncarea fetelor (Fetița și Mona) care-l păzesc pe tata la curte. Mâncare comandata la Maxi Pet.
4 colete aveam de la #maxipetromania ....
Conform link-ului cu AWB de la Urgent Cargus , coletele apar in depozitul din Ploiesti încă de joi (24.01.2019) .
Ieri , am sunat agentul de zona al Urgent Cargus și acesta mi-a spus că nu are coletele mele spre livrare.
Am luat legătura ieri cu cei de la #maxipet și i-am rugat sa le spună celor de la Cargus să îmi livreze macar astăzi (sâmbătă , 26.01) . M-au asigurat că au transmis către #CargusPloiesti cele necesare și că astăzi voi primi coletele.
Drept urmare am amânat cu o zi plecarea la Posești , așteptând #UrgentCargus.

Dimineața primesc mesajul din print-ul de mai jos și mi se spune că îmi vor livra coletele.
Sun agentul care livrează în zona sambata că sa mă întâlnesc cu el și să preiau coletele (pentru a-i înlesni oarecum munca) ...însă nu răspunde. Insist vreo 30 minute. Tot nu răspunde.
Mă sună el la vreo ora. Îmi spune că este cu livrări in afara orașului , dar că oricum nu îmi poate livra coletele , deoarece a pierdut unul dintre cele 4 colete.

WTF !?!?

Da, am inclusiv înregistrarea telefonică.

Ce facem #UrgentCargusPloiesti ? O luam de la capăt ?
Iar incepem un meci împreună ?
Ultima oara s-a lăsat cu plângeri la Politie , dosare , etc ...
Și evident , a fost ca mine.
Acum cum va fi ?




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: