22 nov. 2018

La bloc. Ca intre vecini .



         Dragii mei preacredinciosi crestin ortodocsi si dragele mele crestine evlavioase ,
astazi se anuntă din nou ŞEDINŢĂ LA "BÂRFOTECA BUFNIŢESCU CUCUVELEA " .

#Babaiatule , nu am vazut la nimeni asa vecine cum am eu si nici nu am auzit pe la altii ...

         In blocul unde domiciliez nu poti sa tragi o flatulență (adică O BĂŞINĂ) până nu ti-o miros toate vecinele . Iar apoi barfesc că , dupa cum le-a mirosit lor flatulenţa ta, se pare că ai mâncat icre negre la cină și ai servit fazan invelit in foita de aur la micul dejun. In final concluzionând că te-ai apucat de spart bănci . Zau daca va mint !
Nu mai pomenesc faptul că sunt atat de DUŞMĂNOŞI încât, daca au ei impresia ca iti merge putin mai bine decat iti mergea in urma cu un an sau in urma cu o luna , cauta sa faca tot posibilul sa iti bage bete in roate , sa te muste de cur peste tot , sa indruge verzi si uscate in stanga si in dreapta , să mintă cu neruşinare pe toată lumea, doar doar ...
Le-as spune doar ca NOI MUNCIM PE BRANCI (ca asa am invatat de la mama si de la tata) si că NU INCERCAM SA NE CASTIGAM TRAIUL DIN RAUL FACUT ALTORA, DIN FURT , DIN INSELACIUNE , DIN BARFA , DIN MINCIUNA SI DIN TEPE ... dar sunt ferm convins ca nu vor intelege aluzia.

      Amuzant este faptul că , nu de putine ori , cei care te bârfesc sunt atât de proşti incât incearcă ulterior să ii bârfească la tine pe cei la care au fost initial si te-au clevetit. Adică un fel de " Divide Et Impera" la nivel de mahala mizerabilă de cartier .
Rusine, bă ! Rusine să vă fie !
Vă meritaţi soarta . Si probabil meritaţi din plin ce a fost , ce este si ce va mai veni asupra voastră.

~~~~~
~~~~~

Astăzi , in timp ce lucram de la domiciliu , stând acasă cu doamna care imi renovează prin apartament , m-am trezit cu bubuituri in usa de la apartament si (in acelasi timp) cu cineva care ramasese lipită cu de'ștele de soneria de la intrare .
M-am dus repede ... M-am gandit că arde ceva , că-s mascații , că o fi ... că o păți ...
Aș' , da' de unde ! Era vecina mea de la etajul unu . Trimisa la inaintare cu "inspecţia bârfotehnică" de către sefa ei ierarhică in domeniul tehnologic al "caprelor din vecini" .
Cu o mână ciocănea in usă , iar cu cealaltă suna la sonerie .
Venise cu acoperirea ca ar avea si dumneaei nevoie de o punguta cu glet sa astupe niste gauri si s-a gandit ca am eu sa ii dau .
Eu ma postasem in usa intredeschisa astfel incat sa inteleaga doamna mesajul nonverbal, insă m-a dat cu japca deoparte si a intrat cu tupeu peste mine in casa. Apoi a inceput cu inspectia . " Ia uite ce usi ! Da' cat au costat? (...) Si cum faci aici? Ce faci dincolo ? "
Apoi, sub pretextul ca se cunoaste cu doamna care imi renoveaza (cu cativa ani in urma renovase si la ei), nu mai scapam de ea din casa . Mai vorbea ce vorbea ... mai facea un pas inainte si mai arunca un ochi ba intr-o camera , ba intr-un hol .
Si tot asa.
Evident , aduna material didactic pentru "asociatia cucuvelelor barfitoare" si pentru "sedinta zilnica de barfoteca" ce se intruneste periodic la noi pe scară ... (stim noi la cine ) . Mi-am dat seama inca de la inceput care este adevaratul motiv pentru care a venit la noi .
Urat ! Foarte urat !

Unii chiar au impresia ca-s fraier , daca tac si ma prefac ca nu vad si nu aud .



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: