8 oct. 2018

Povestiri veterinare, cu oameni si animale . (2)


         Nu îmi pare rău că-mi cheltui munca cu propriile necuvântătoare. Ele sunt tot ceea ce am eu mai de preț pe lumea asta.
Însă , mi-e scârbă când unii își bat joc de munca mea și de sacrificiile pe care le fac in această privință ...
Eu, unul, nu mi-am mai făcut analizele medicale de peste 10 ani. Si poate mă mai doare una , mă mai doare alta .
Dar prefer să mă las pe mine in plan secund și să le fie necuvântătoarelor bine.
Poate că , pentru a le fi necuvântătoarelor mele bine, de câteva luni dorm doar 2-3 ore pe noapte (și în rest muncesc ca un sclav ) .

~~~

Le stiti pe alea cu :

Când pisica nu-i acasă, joacă șoarecii pe masa 
si
Afara e vopsit gardul si-nauntru leopardul ?

..........................................

Asa arata Tomy al meu dupa 18 zile de tratament, cu internare in cabinetul veterinar .
Peste 1500 lei cheltuiți doar cu acest motan .
Tratamentele nu știu dacă i-au fost făcute corect sau dacă i-au fost macar făcute ... Că se cam temeau toți de el, invocând că zgârie.
Deci... și la veterinar ca la uman . Oameni și oameni.

Nici nu știu ce să mai cred.
Îmi este și teama de recomandările pe care le-am făcut tuturor până acum .
In opinia medicului , ar trebui să îl duc din nou la un medic oncolog , in București, pentru noi analize , noi medicamente , noi chinuri .
Am refuzat.
De ce ? Pentru că nu mai cred in nimic și în nimeni.
Și macar daca ar fi fost primul necuvântător al meu care are de suferit și care îmi stârnește suspiciuni ...
Mda.








0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: