10 sept. 2018

Gem de coarne . Gustul copilariei .


RECOMAND ! Cea mai tare pravalie , pentru orice tip de mofturi romanesti .
Cel mai bun aprozar.
Cele mai ieftine produse .
Cele mai proaspete legume si fructe .
Produse si preparate delicioase.

Gemul de coarne m-a dat pe spate .

"""  Un gust după care multi au tânjit foarte multi ani.
Un gust pe care nu credeam că îl voi mai întâlni vreodată și de care mi-a fost tare dor.
Era unul din gemurile preferate ale vacantelor la țară , petrecute undeva in zona Starchiojdului , sat Valea Anei .
Gem de coarne.
Anul acesta a fost unul bogat in fructe . Drept urmare am reușit să culegem coarne destule .
Aseară am preparat primele borcănele de test .
D E L I C I O S ! Exact gustul acela al copilăriei , al gemului făcut de bunica , întins pe pâinea prăjită pe plita și unsă cu unt de casă . Mmmmmmm....
Aveam chiar și când începeam școala toamna. Îmi punea mama pe pâine, la pachețel .

Desigur, așa cum deja v-am obișnuit. Totul este preparat și conservat clasic, fără conservanți , fără gelifianti, fără chimicale. 100% natural . 
"""  [ Aprozarul Din Gradina ]





pravalia mofturi



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: