1 iul. 2018

Mentori , sfătuitori , omniscienți , profesori de viață .

[reloaded]

   In viata mea de pana acum nu am ascultat sfaturile nimanui. Nici de acum incolo nu o voi face.
Nu mi-a placut sa am mentori sau instructori.

Tocmai de aceea nu regret acum niciuna din greselile pe care le-am facut dealungul vietii mele . Greselile le-am facut invatand si experimentand , fiindu-mi autodidact. De aceea astazi sunt eu si nu umbra altcuiva .
Prefer sa gresesc pe pielea mea , nu pe vorbele , parerile si sfaturile altora.

In anii pe care i-am lasat in urma pana acum , am intalnit destule persoane care se pricep de minune sa dea sfaturi sau sa expuna pareri pompoase , insa cand ii analizam mai atent aveam neplacerea de a constata ca viata lor era un adevarat esec .

P.S.:
Da , au fost oameni de la care am "furat" / invatat / imprumutat ceea ce ei aveau mai bun (indeosebi idei). Dar aceia nu au venit niciodata la mine sa imi spuna "FA ASTA ! FA ASA , CA ASA E BINE ! GARANTEZ !"



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: