18 iun. 2018

TINA . n: 2009(!?) - plecată dincolo de curcubeu 18.06.2018




   După 8 luni de luptă cu insuficiența renală cronică, Tina a renunțat și a plecat alături de Leo, Anna, Nuk și Oreo .
Astăzi , 18.06.2018, in jurul orei 14:30 , Tina a plecat. Acum probabil zburdă fericită intr-o lume mai bună, alături de celelalte bucățele rupte cândva din sufletul meu.

A fost o luptătoare . In anul 2010 a apărut in stradă , in zona unde domiciliez, cu o lăbuţă paradită şi sudată strâmb (probabil fusese bătută sau lovită de maşină) . Toată lumea o izgonea sau o lovea cu piciorul , deoarece era o bleguţă şi căuta atenţie la toţi trecătorii . In scurt timp a rămas gestantă şi nu a mai reuşit a se căţăra in copacii din zonă atunci când apăreau maidanezii zonei in căutare de hrană. Unul dintre ei a prins-o . A avut noroc că in acel moment eram la fereastră ... Am luat-o imediat şi am dus-o la veterinar. O lună şi jumătate s-a chinuit , neputându-se ridica. Avea 4 perforaţii , dublă hernie , şi uterul spart. Cu toate acestea se târa şi işi făcea nevoile la litieră. A fost o pisică cu mult bun simţ şi foarte delicată.


Iți mulțumesc , Tina !
Iți mulțumesc pentru că ai apărut in viața mea și pentru că m-ai ajutat să trec peste multe greutăți și neajunsuri !
Iți mulțumesc pentru fiecare noapte in care mi-ai dormit la gât, lipită de pieptul meu și pentru fiecare clipă in care torceai și te alintai atunci când simţeai că ceva nu este in regulă.
Iți mulțumesc , suflet nevinovat !
Drum bun și la revedere !
Va veni și ziua când ne vom revedea cu toții intr-un loc mai bun !


Mulțumesc, Catalin Paul Popescu !
Mulțumesc pentru sacrificiul făcut zi de zi și pentru luptă !
I-ai dăruit Tinei 8 luni in plus de viață și ai făcut tot ceea ce era omenește posibil . Nimeni nu ar fi făcut atât de multe pentru noi . Nimeni !
Mulțumim !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: